"A tanulás fontos."

Fordítás:The study is important.

4 éve

14 hozzászólás


Batorka

Miért nem kell a "the" a learning elé? "Learning is important formában fogadja el.

4 éve

rabovszky
rabovszky

nélküle ige is lehetne

4 éve

GergelyMol1

Studying miért nem jó?

4 éve

AnnaMatok
AnnaMatok

A "the learning " miert nem jó?

3 éve

GergelyMol1

http://www.ingyen-angol.hu/nevelo.hatarozott.phtml Tehát: nem tesszük ki a határozott névelőt elvont fogalmak nevei előtt, ha általánosságban beszélünk róluk.

3 éve

tomyyka

és a study nem elvont főnév?

3 éve

nyusziagyar

"learning is important"-ezt igazán elfogadhatná.xD

4 éve

Gizus123

Az miért nem jó, hogy the studies are important?

4 éve

nyusziagyar

Mert az többesszám, persze csak ha jól értem a szerkesztők logikáját. ;)

4 éve

MikiMka

Mert az azt jelenti, hogy a tanulmányok fontosak

3 éve

Gizus123

Köszi

3 éve

la_petite_rose

A "the study" sokkal inkább jelent tanulmány (tudományos művet, kutatást) mint tanulást. Ha a "learning" szinonímáját akarja valaki megadni, akkor sokkal jobba "studying". Ez ugyanis valóban a tanulási folyamatot jelenti.

3 éve

IlonaBencz1

The learning miért nem jó ?

1 éve

Hnad9

A study gyakorlást jelent

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.