"A tanulás fontos."

Fordítás:The study is important.

February 9, 2014

14 hozzászólás


Batorka

Miért nem kell a "the" a learning elé? "Learning is important formában fogadja el.

July 14, 2014

rabovszky

nélküle ige is lehetne

July 27, 2014

GergelyMol1

Studying miért nem jó?

November 4, 2014

AnnaMatok

A "the learning " miert nem jó?

July 14, 2015

GergelyMol1

http://www.ingyen-angol.hu/nevelo.hatarozott.phtml Tehát: nem tesszük ki a határozott névelőt elvont fogalmak nevei előtt, ha általánosságban beszélünk róluk.

July 14, 2015

tomyyka

és a study nem elvont főnév?

October 1, 2015

nyusziagyar

"learning is important"-ezt igazán elfogadhatná.xD

February 19, 2014

Gizus123

Az miért nem jó, hogy the studies are important?

September 9, 2014

nyusziagyar

Mert az többesszám, persze csak ha jól értem a szerkesztők logikáját. ;)

September 9, 2014

MikiMka

Mert az azt jelenti, hogy a tanulmányok fontosak

September 23, 2015

Gizus123

Köszi

September 24, 2015

la_petite_rose

A "the study" sokkal inkább jelent tanulmány (tudományos művet, kutatást) mint tanulást. Ha a "learning" szinonímáját akarja valaki megadni, akkor sokkal jobba "studying". Ez ugyanis valóban a tanulási folyamatot jelenti.

March 13, 2015

IlonaBencz1

The learning miért nem jó ?

March 16, 2017

Hnad9

A study gyakorlást jelent

June 23, 2017
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.