A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"What is the route to the museum?"

Fordítás:Mi az útvonal a múzeumhoz?

4 éve

8 hozzászólás


sebok.dora

a"merre van a múzeum"-ot miért nem fogadja el? Ez a "mi az útirány..." teljesen magyartalan

4 éve

BLacee
BLacee

Már elfogadja a "Merre van a múzeum?"-ot. Én is azt írtam

4 éve

miklos.balazs

Mert az angolul "Which way is the museum?". Ha magyartalannak tartod a megoldást esetleg ajánlhatom a "Melyik út vezet a múzeumhoz?" változatot. (Nem tudom, hogy elfogadja-e a rendszer.)

4 éve

szogyenyisz
szogyenyisz

Az én fordításom, amit nem fogadott el: "Melyik út vezet a múzeumba" volt. Igaz, hogy nem -hoz, de szerintem ezt is el kellene fogadnia.

4 éve

LszlGyrgy

Ez egy fiatal program. Nem ismerheti még a rugalmas megyar nyelv összes megoldását. Ha van egy jó megoldásotok, jelentsétek, s ha elfogadják, beépítik a megoldások közé.

4 éve

VelZsu

utvonal miert nem jo?

4 éve

LszlGyrgy

Jó az is. Javasold a megoldásodat, s ha elfogadják, felveszik a megoldások közé!

4 éve

Kincskereso

"Melyik útvonal vezet a múzeumhoz?" elfogadva, köszönöm a jelentőknek :)

3 éve