A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"You and I walk."

Fordítás:Te meg én sétálunk.

0
4 éve

18 hozzászólás


Sberci
Sberci

Az nem jó hogy : Te és én járunk? :)

1
Válasz4 éve

Kecske10

Nem mert az mást jelent.A jó válasz:Te és én gyalogolunk.

1
Válasz3 éve

KrisztinFe10

Te és én sétálunk? az miért nem jó?

1
Válasz1 éve

KrisztinFe10

Bocsánat most látom hogy elírtam :)

0
Válasz1 éve

LrntLvai

Én is eut írtam, járunk. . .

0
Válasz4 éve

lilianna98

Én is ezt írtam.

0
Válasz3 éve

AnikPunyk

A gyalogolunk miėrt nem jô?

1
Válasz4 éve

liviaszabo

Ezt én sem értem, mert mielőtt leírtam, hogy sétálunk, megnéztem, milyen jelentést ad meg hozzá a "rencer". Azt, hogy gyalogolunk. Beírtam. Nem fogadta el. Most akkor ezt miért és hogyan? Nem hihetek a programnak? :P

0
Válasz4 éve

Umdijnz

Ha azt írták jelentésének, hogy jár, gyalogol, gyalog megy, akkor miért nem fogadja el hogy gyalogolunk. Hol írta a sétát? :-(

1
Válasz4 éve

aptg.gabi

Beírtam, hogy sétál. Biztonság kedvéért ránézek nincs a felsorolásban. Beírom gyalogolunk. Azt meg nem fogadja el! Szeszélyes, biztos női bagoly. :D Azért jelentem, hogy viccelődik a program.

1
Válasz4 éve

kissmargit

Te meg én, az nem mi ? Miért nem jó úgy, hogy "mi sétálunk" ?

0
Válasz4 éve

AshleyGiorsanio

Mert az ugy lenne, hogy We walk.

6
Válasz14 éve

aptg.gabi

mert nem ezt kellett lefordítani :)

0
Válasz4 éve

juhaszi

Te és én gyalog megyünk. Ezt sem fogadja el a gép!

0
Válasz4 éve

Brucebacsi

sétálunk nem jó?

0
Válasz4 éve

AndrsMiske

A te es en megyunk-et sem fogadta el

0
Válasz3 éve

Kemenc

Értelmezés kérdése csupán!

0
Válasz3 éve

regibaba1

A "sétálunk" az nem ugyanaz, mint a "te és én sétálunk????????????Hmmm.

0
Válasz1 éve