"The man eats a tomato."

Çeviri:Adam bir domates yer.

4 yıl önce

62 Yorum


ynstek

Tmeto dese anlarım. Tmerow diyor!

2 yıl önce

NesrinPortakal

anlayan anlayana arkadaş

2 yıl önce

profyuunus

Kadının aksanı oyle :D

2 yıl önce

TrkMuzaffer

adam bir domatesi yer olması gerekmezmi?

4 yıl önce

vnMutlu

Arkadaslar the mani he olarak sayabiliriz genis zamanda he she it te s takisi gelir i you we they de yalin olur

2 yıl önce

NesrinPortakal

yok öyle olmayacak deli

2 yıl önce

Yolgider1212

Evet benimde kafama takildi s takisi var eat'da, ama bazen kelimeye gore s takisi degisiyormus

3 yıl önce

NesrinPortakal

evet çok doğru

2 yıl önce

ALIGurkan

İ yi silmelisin

2 yıl önce

furkanalmas21

offf ya

1 yıl önce

EMRE806898

BU SAÇMA NIYE KOYMUŞLRSA

1 yıl önce

SerifMertK

Geçmiş zaman----geniş zaman

3 yıl önce

NesrinPortakal

hayır hiç de bir kere

2 yıl önce

arda789456123

adam bir domates yiyor olması gerekmez mi söyleyin

2 yıl önce

ArzuPnarYa

Adam yazıyorum hala dana çıkıyor

2 yıl önce

Ecrinsar1

Adam bir domates yer olucak

2 yıl önce

RamazanUur4

Oh kadınlar bira içsin adama gelince domates

2 yıl önce

zeynep524

adam domates yedi olmazmı ?

1 yıl önce

Batuhan20055

dometes yazdım puan kırdı ne yapmalıyım 0 canım var

1 yıl önce

AliCeylan0

'' o adam domates yer '' neden olmadı acaba ?

1 yıl önce

sedar18

adamlar domates yer olması gerekmezmi

1 yıl önce

MecnunAyte

bu adam domates yer dersek nasıl diyeceğiz peki ?

1 yıl önce

ZeynepSare8

Arkadaşlar man Adam demek men se adamlar

1 yıl önce

paperboy517

"eat" kelimesi sadece he she it de s takısı almıyor muydu?

1 yıl önce

burakerars

o adam domates yer neden hatalı ki? the man diyo herhangi bir adam değil

1 yıl önce

ruya643556

Tomato yu timero diye telaffuz ediyo :///

1 yıl önce

dragotreis

...Sonra pişman olur oysa ben hıyarı severdim der.

1 yıl önce

nasimi13

Adam bir domates yiyor ne farki var Adam bir domates yer.

1 yıl önce

gulbaharka

Bana soylettirmedi mikrofunum sana 1 saatliğine kapali dedi kizdirdim galiba:))

1 yıl önce

BinnurremK

Bence soru yanlış arkadaslar kafaya takmayalim

11 ay önce

Obrigado0

Telaffuz yanlis

5 ay önce

erdidursun

The man derken eats diyo the child eat oluyo aradaki fark ne?

4 yıl önce

selimiiiiyeee

Child tekil children çoğul

3 yıl önce

BurakTekin4

Hocam fiillere s gelmesi için he she yada it olması lazım. Children dediğinde çocuklar yani they olur

3 yıl önce

profyuunus

No no no

2 yıl önce

sevgi_memis

Aynen ya ben de anlamadım

3 yıl önce

Mc.stapineda

Neden yiyiyor değilde geniş zaman olarak yer kabul ediyo

3 yıl önce

BurakTekin4

Yiyiyor olması için ing gelmesi gerekirdi

3 yıl önce

NesrinPortakal

hayırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

2 yıl önce

profyuunus

Aynen

2 yıl önce

sevvalbozdag

biz çorbayı yermiyiz içermiyiz

3 yıl önce

Batuhan20055

ingilizler yer biz içeriz :D

1 yıl önce

TemberGaming

İngizce de eat soup diye kullanılıyor

3 yıl önce

NesrinPortakal

evet geri zekalı

2 yıl önce

profyuunus

Mal tabı ıçerız gerı zekalı

2 yıl önce

burakdemir2007

Bende adamım bende yerim

3 yıl önce

Enroy123

tomorrow diyo sonra tomato doğru çıkıyo

3 yıl önce

lemanyak5

eeeeeeeeeeeeeqweq

3 yıl önce

imamHatiplim

adamlar domates yerler olmaz mı o da geniş zaman

3 yıl önce

Akacee

"man" tekildir "adam" anlamına gelir. "men" çoğuldur "adamlar" anlamına gelir.

3 yıl önce

NesrinPortakal

hayır

2 yıl önce

NesrinPortakal

mal

2 yıl önce

berrasena

yediyle yerin arasındaki fark ne

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

geçmiş zaman -- geniş zaman

4 yıl önce

NesrinPortakal

deliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

2 yıl önce

profyuunus

Kıhm?

2 yıl önce

NesrinPortakal

kim mi

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.