1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Not our man"

"Not our man"

Çeviri:Bizim adamımız değil

February 9, 2014

23 Yorum


mgdincturk

Neden "Bizim adam değil" de "Bizim adamımız değil"? İlk cümle de aynı anlamı karşılamıyor mu?

February 9, 2014

Selcen_Ozturk

ilki Türkçe dilbilgisi açısından yanlış

February 9, 2014

Hseyin2006

Haklısınız

June 1, 2016

ahmet.inan

Neden. "Adam bizim değil" cevabı kabul edilmedi sorabilirmiyim

February 14, 2014

cihatvar

aslinda turkceye cevirirken mantikli yaklasmissin fakat oyle olmuyor iste. soyle aciklayalim;

not our man = bizim adamimiz degil

simdi cumleyi sondan basa ele alalim:

man = adam our man = adamimiz not our man = adamimiz degil

olay aslinda cok basit.

sevgiler

March 16, 2014

RozerinEk

Doğru söylüyorsunuz

October 7, 2017

zneel

seslendirmeden türkçeye çevirirken 'man' ile 'men' i ayırt edemedim , 'men' yaptım yanlış kabul etti. İkisinin ayrımını dinlerken nasıl yapabilirim?

February 12, 2014

ahmet_aksu

man = men men = meen şeklinde okunur yani 'e' biraz daha uzun söylenir.

May 14, 2014

selin1881

Men çoğuldur

August 17, 2018

Turker90

Bizim erkeğimiz değil dedim neden yanlış?

February 26, 2014

cihatvar

yabanci dili cevirirken mumkun mertebe mantik cercevesinde cevirmelisiniz. sana bagli calisan birine "o benim erkegim" mi dersin "o benim adamim" mi? bu minvalde "erkegimiz degil" gibi turkcede kullanilan bir cumle olmadigindan hata vermis olmasi olasidir.

yabanci dili ogrenmeye baslamadan onceki ilk kural; ana dilini dogru bilmenden gecer.

March 16, 2014

HalilBilgi1

man ile men ayirimini nasil yapacagiz ?

April 1, 2014

YamurDurma1

Man=adam,men=adamlar oluyor tabi bir istisna

April 26, 2017

AhmetVehbi

Mikrofon çok zor anlıyor yav. Kabul ettirene kadar canım çıktı.

April 10, 2014

selinsu1

:)

November 9, 2014

seLmaguner1925

ben bolumde cok takildim nerden calisabilirim link atabilirmisiniz ?

July 12, 2014

Arda_Guler

cümlenin başına o eklesek nolur ki

March 23, 2015

senemgngr7

Cokmguzel

March 20, 2017

DeliDolu5

Türkçe anlamı ne?

July 19, 2017

cennet1616

Bizim adamimiz değilsin demişim

September 8, 2018

Melek872689

i yerine yanlislikla 8 yazdim kabul edipmeli

January 21, 2019

AhmetFrnc

Ben adam değilim yazdım :)

February 9, 2019

ozgurvalley

İngilizce öğrenmek için bu cümle kilit cümle. Herkese o cümleyi söylettiler. Ben adam değilim demeden kimse ilerleyemedi.

February 10, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.