"Not our man"

Çeviri:Bizim adamımız değil

4 yıl önce

20 Yorum


mgdincturk

Neden "Bizim adam değil" de "Bizim adamımız değil"? İlk cümle de aynı anlamı karşılamıyor mu?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ilki Türkçe dilbilgisi açısından yanlış

4 yıl önce

Hseyin2006

Haklısınız

2 yıl önce

ahmet.inan

Neden. "Adam bizim değil" cevabı kabul edilmedi sorabilirmiyim

4 yıl önce

cihatvar

aslinda turkceye cevirirken mantikli yaklasmissin fakat oyle olmuyor iste. soyle aciklayalim;

not our man = bizim adamimiz degil

simdi cumleyi sondan basa ele alalim:

man = adam our man = adamimiz not our man = adamimiz degil

olay aslinda cok basit.

sevgiler

4 yıl önce

RozerinEk

Doğru söylüyorsunuz

1 yıl önce

zneel

seslendirmeden türkçeye çevirirken 'man' ile 'men' i ayırt edemedim , 'men' yaptım yanlış kabul etti. İkisinin ayrımını dinlerken nasıl yapabilirim?

4 yıl önce

ahmet_aksu

man = men men = meen şeklinde okunur yani 'e' biraz daha uzun söylenir.

4 yıl önce

selin0806

Men çoğuldur

4 ay önce

Turker90

Bizim erkeğimiz değil dedim neden yanlış?

4 yıl önce

cihatvar

yabanci dili cevirirken mumkun mertebe mantik cercevesinde cevirmelisiniz. sana bagli calisan birine "o benim erkegim" mi dersin "o benim adamim" mi? bu minvalde "erkegimiz degil" gibi turkcede kullanilan bir cumle olmadigindan hata vermis olmasi olasidir.

yabanci dili ogrenmeye baslamadan onceki ilk kural; ana dilini dogru bilmenden gecer.

4 yıl önce

HalilBilgi1

man ile men ayirimini nasil yapacagiz ?

4 yıl önce

YamurDurma1

Man=adam,men=adamlar oluyor tabi bir istisna

1 yıl önce

AhmetVehbi

Mikrofon çok zor anlıyor yav. Kabul ettirene kadar canım çıktı.

4 yıl önce

selinsu1

:)

4 yıl önce

seLmaguner1925

ben bolumde cok takildim nerden calisabilirim link atabilirmisiniz ?

4 yıl önce

Arda_Guler

cümlenin başına o eklesek nolur ki

3 yıl önce

senemgngr7

Cokmguzel

1 yıl önce

DeliDolu5

Türkçe anlamı ne?

1 yıl önce

cennet1616

Bizim adamimiz değilsin demişim

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.