1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "I work for the network."

"I work for the network."

Tłumaczenie:Pracuję dla sieci.

February 9, 2014

11 komentarzy


Kedzito

Idiotyczne, co to niby oznacza?


AgnieszkaKurcz

No wlasnie tez sie zastanawiam...


b.ziomek

sieć w znaczeniu np. sieć sklepów, sieć aptek itp.


4Never4

Nie chyba chodzi o sieć w sensie internet


MV005

Wtedy było by w sieci,a nie dla sieci.


rz28fz

Na pszykład że dla biedry


interpreta1

Jaki sens ma to zdanie???


WarsawWill

W Ameryce "network" może znaczy jeden z krajowych firm telewizyjnych, NBC, CBS, ABC, Fox.


jakubsowa

jaki to ma sens???


julisiec

W sieci czyli one line tak jest poprawnie po Polsku

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.