Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"I work for the network."

Tłumaczenie:Pracuję dla sieci.

4 lata temu

14 komentarzy


Kedzito

Idiotyczne, co to niby oznacza?

3 lata temu

AgnieszkaKurcz

No wlasnie tez sie zastanawiam...

3 lata temu

b.ziomek

sieć w znaczeniu np. sieć sklepów, sieć aptek itp.

3 lata temu

IgorMichalczyk

Nie chyba chodzi o sieć w sensie internet

1 rok temu

MV005

Wtedy było by w sieci,a nie dla sieci.

1 rok temu

rz28fz

Na pszykład że dla biedry

1 rok temu

interpreta1

Jaki sens ma to zdanie???

2 lata temu

WarsawWill
WarsawWill

W Ameryce "network" może znaczy jeden z krajowych firm telewizyjnych, NBC, CBS, ABC, Fox.

1 rok temu

jakubsowa

jaki to ma sens???

2 lata temu

Rainbowrebellion

Shady business

2 lata temu

twom
twom

Sieciowki tez się używa a nie przeszło

2 lata temu

Qudl

Powinno być pracuję w sieci.

2 lata temu

Amadeusz840235

Jak można pracować dla sieci?!!!!!!!

2 lata temu

Marcin0190

chyba kogos powalilo z tym zdaniem...

2 lata temu