1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You eat a sandwich."

"You eat a sandwich."

Çeviri:Sen bir sandviç yersin.

February 9, 2014

20 Yorum


EdaAkd

"siz bir sandviç yersiniz." cümlesi de doğru olabilir mi?


iranli

Ama neden kabul etmiyor?


bulutmert

''sandwich'' ekmek arası anlamına da gelmez mi?


SenolEce

''sen bir sandviç ye '' demek için cümle nasıl olmalı ? Emir kipi yani.


gozdekurrtulus

sen bir sandiviç ye olmaz mı??


Zayn-1D

Affedersiniz ama ben de hiç ses gelmiyor ve soruyu atlamak zorunda kalıyorum.Ne yapmalıyım?


muammeruya

ayarlardan sesli soruları kaldır


ekrem041

burdan emegı gecen herkeze tesekurler ılk defa kafama gore ıngılızceyı ogrenecegım bır yer sıte buldum burdan kesınlıkle ugrasır usanmazsan oğrenırsınız..sıkılmadan ve ısteklı gunde en az 2 saatımı harcıyorum yabancılarlan konusmak zor oluyordu..


Muhammed-19-1907

sen sandviç yersssiin dedim yazım yanlış demeyip yanlış bi kelime kullandınız dedi


yaren946980

Çünkü siz olacaj


prednol

sen sandwiç yersin oluyor


eymanur646430

Bencede diyebilirsin

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.