"Youeatasandwich."

Çeviri:Sen bir sandviç yersin.

4 yıl önce

21 Yorum


EdaAkd
EdaAkd

"siz bir sandviç yersiniz." cümlesi de doğru olabilir mi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet

4 yıl önce

prednol

bencede

1 yıl önce

prednol

bencede

1 yıl önce

Efezcan3

elbette

1 yıl önce

muhammed841038

Djjg

9 ay önce

YilmazTabu

Evet

10 ay önce

YilmazTabu

Evet

10 ay önce

YilmazTabu

Dogru olabilir

10 ay önce

iranli

Ama neden kabul etmiyor?

6 ay önce

bulutmert

''sandwich'' ekmek arası anlamına da gelmez mi?

3 yıl önce

yaren946980

Hayır

5 ay önce

Efezcan3

yorum.yap

1 yıl önce

Zayn-1D

Affedersiniz ama ben de hiç ses gelmiyor ve soruyu atlamak zorunda kalıyorum.Ne yapmalıyım?

4 yıl önce

muammeruya

ayarlardan sesli soruları kaldır

3 yıl önce

ekrem041

burdan emegı gecen herkeze tesekurler ılk defa kafama gore ıngılızceyı ogrenecegım bır yer sıte buldum burdan kesınlıkle ugrasır usanmazsan oğrenırsınız..sıkılmadan ve ısteklı gunde en az 2 saatımı harcıyorum yabancılarlan konusmak zor oluyordu..

3 yıl önce

MuhammedReiz

sen sandviç yersssiin dedim yazım yanlış demeyip yanlış bi kelime kullandınız dedi

1 yıl önce

yaren946980

Çünkü siz olacaj

5 ay önce

prednol

sen sandwiç yersin oluyor

1 yıl önce

Berfin718299

You eats olması gerekmiyor mu ?

5 ay önce

SenolEce

''sen bir sandviç ye '' demek için cümle nasıl olmalı ? Emir kipi yani.

5 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.