Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"You eat a sandwich."

Çeviri:Sen bir sandviç yersin.

4 yıl önce

44 Yorum


EdaAkd
EdaAkd

"siz bir sandviç yersiniz." cümlesi de doğru olabilir mi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet

4 yıl önce

prednol

bencede

1 yıl önce

prednol

bencede

1 yıl önce

EdaAkd
EdaAkd

teşekkür ederim.

4 yıl önce

Efezcan3

elbette

1 yıl önce

muhammed841038

Djjg

7 ay önce

YilmazTabu

Evet

8 ay önce

YilmazTabu

Evet

8 ay önce

YilmazTabu

Dogru olabilir

8 ay önce

iranli

Ama neden kabul etmiyor?

4 ay önce

eberil

Hayır

4 yıl önce

Selin749000

Olur çünkü; You= Sen ve siz

8 ay önce

yaren946980

You siz=, your= sen demek canım sen yanlış biliyorssun

4 ay önce

sefaer1

Hayır tekil olması lazım

4 yıl önce

bulutmert

''sandwich'' ekmek arası anlamına da gelmez mi?

3 yıl önce

yaren946980

Hayır

4 ay önce

Efezcan3

yorum.yap

1 yıl önce

Zayn-1D

Affedersiniz ama ben de hiç ses gelmiyor ve soruyu atlamak zorunda kalıyorum.Ne yapmalıyım?

3 yıl önce

muammeruya

ayarlardan sesli soruları kaldır

3 yıl önce

ekrem041

burdan emegı gecen herkeze tesekurler ılk defa kafama gore ıngılızceyı ogrenecegım bır yer sıte buldum burdan kesınlıkle ugrasır usanmazsan oğrenırsınız..sıkılmadan ve ısteklı gunde en az 2 saatımı harcıyorum yabancılarlan konusmak zor oluyordu..

3 yıl önce

MuhammedReiz

sen sandviç yersssiin dedim yazım yanlış demeyip yanlış bi kelime kullandınız dedi

1 yıl önce

yaren946980

Çünkü siz olacaj

4 ay önce

prednol

sen sandwiç yersin oluyor

1 yıl önce

Berfin718299

You eats olması gerekmiyor mu ?

3 ay önce

SenolEce

''sen bir sandviç ye '' demek için cümle nasıl olmalı ? Emir kipi yani.

3 ay önce

Insanbiz

Texekkurler ,ozturk hanim

4 yıl önce

mustix619

Sen sandviç ye'yi kabul etmedi

3 yıl önce

Efezcan3

etmez tabii

1 yıl önce

prednol

bencede

1 yıl önce

Selin749000

Çünkü " Sen sandviç ye " bir emir cümlesidir. "Sen sandviç yersin " ise geniş zaman ile ilgili bir cümledir

8 ay önce

Zehra_Nur_Sarnl

Sen sandiviçi yersin olabilir mi?

4 yıl önce

sewimgul

sen sandvic yersin oluyor. turkce ile birebir bagdastirmayin. ingilizcenin de belirli kaliplari var

4 yıl önce

orhan_gazi

"bir sandviç ye" doğru olabilir mi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır. o "eat a sandwich"

4 yıl önce

Carmentos

İyi de "sandviç ye" derken zaten gizli özne olarak "sen"i kullanıyoruz. Neden doğru kabul edilmiyor? "Sen sandviç ye" deseydik bile yine kabul edilmeyecek miydi?

4 yıl önce

strangelife

Evet yine kabul edilmeyecekti. Burda emir kipi yok

3 yıl önce

muammeruya

ayn amk

3 yıl önce

alicelik19

allahım ya sandvich yerine sandwich yazdım yanlış versi böyle saçmalık olmaz!!!!

2 yıl önce

SenaBalc4

Bana da aynı şey oldu :/

1 yıl önce

Efezcan3

çünkü sen orospusun

1 yıl önce

Ceren_Su

Sen sandwich yersin olabilir mi

4 yıl önce

volkanzaro

Türkçe de W harfi yok

4 yıl önce

Stormstrid

evet olabilir çünkü eat ye yer yersin yeriz yerler anlmalarında da kullanılır

3 yıl önce