1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The children know the dog."

"The children know the dog."

Fordítás:A gyerekek ismerik a kutyát.

February 9, 2014

8 hozzászólás


AndreaPapp2

A children többes szám, gyerekek a jelentése. Egyes számban child.


eDKsEvqP

Semki nem kérdezte de azért kösz


muraioliver9

Nem èrtem nincs többes szám mègis azt kèr...


eDKsEvqP

De van... children


GergZaink

a knowovhoz azt irta hogy : ismer vmali érdekes mi


Verus830282

Miért nem fogadja el


eDKsEvqP

Az nem jo hogy hisznek a kutyában¿xd

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.