A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Ételt főznek."

Fordítás:They cook food.

4 éve

5 hozzászólás


magyarbal

Nekem már elfogadta a mealt

4 éve

szera22

Mi a külömbség a food és a meal között? Miért nem fogadta el "They cook meal"

4 éve

Maminti.
Maminti.

Én is "meal"-t írtam. Bejelentettem hibaként, de lehet, hogy nincs igazam. Azt hiszem a "meal"-t valahogy másként használják az angolok, mint a "food"-ot.

4 éve

szera22

Jelentetted és javították..de jó működik..:)

4 éve

Maminti.
Maminti.

:) Minden hibát jelenteni kell, mert különben nem tudják kijavítani. Én úgy vagyok vele, ha még nem vagyok biztos benne, hogy igazam van, akkor is jelzem, legfeljebb hülyének néznek. :D Amit itt írunk, azt nem nézik, csak amit a "jelentem" rovatban küldünk el.

4 éve