"Nachdem er rennt, schläft er."

Çeviri:Koştuktan sonra uyur.

September 8, 2016

5 Yorum
Tartışma kilitli.


yunus626emre

Nachdem'li cümle perfekt ya da prataritum, ikinci cümle preasens olmalı.


FraukeNahr

Nachdem er gerannt ist, schläft er. Nachdem er gerannt war, schlief er. "nachdem"den sonra simdiki zaman kullanilamaz


DOUCANZTRK1

Evet yanlis zamanlar farkli olmali


U.Akkaya

Nachdem er rennst schleft er Bir başka ornekte ise nachdem i ortada kullaniyor bu sekildeki kullabimi kabul etmiyor şu sekil Der vater liest nachdem die kinder schleft

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.