1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "We read newspapers."

"We read newspapers."

Vertaling:Wij lezen kranten.

February 9, 2014

9 opmerkingen


Lenkvist

In dat geval zou de Engelse zin 'We read the newspapers' moeten zijn.


CatoFutes

Bij het antwoord moet he dan ook in het meervoud zijn.


Livia555401

Nou wij lezen geen newspaper maar vraagen


Bjorn16132

Zelfstandige woorden moeten met een lidwoord in deze context.


HarryPotteridool

Ik had :" wij lezen de krant" en het was fout


Elke769993

De stem zegt het in de verleden tijd en het antwoord is in de tegenwoordige tijd.


HBASpans

Ik ben al 5 dagen bezig en ik kan al heel veel engels

Verwante discussies

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.