A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"She had established her restaurant."

Fordítás:Előtte létrehozta az éttermét.

4 éve

15 hozzászólás


Kistaki73

Ha azt írom "addigra" az előtte a jó, ha azt írom "előtte" az addigra a jó. Szerintem a magyar fordításban elegendő simán a múlt idő. Az elő- meg utóidejűségnek csak akkor van értelme, ha megadom, hogy mi előtt vagy mikorra. Ez a fejezet nagyon rossz!

4 éve

janos.csiz

Kistaki73 egyetértek Veled. Komplett mondatban egyértelmű(bb) lenne a kérdés...

4 éve

LadyGa_Ga

She had established the restaurant

4 éve

clouddragon

az éttermét, nem az éttermet

4 éve

LadyGa_Ga

értem, köszönöm

4 éve

KuruczTom

Alapítani nem inkább founded? Ha ezt olvasnám egy szövegben, én egy már rosszul működő étterem stabilizálására gondolnék

4 éve

FerencSzendrei

a "létesítette" miért nem jó? ez a nyelvi rész a duolingo-ban nagyon el van szúrva

4 éve

fildy.

Én sem értem, hogy a létesítette, miért nem jó.

4 éve

MBerke

Az előzőleg miért nem jó? :-/

4 éve

PterTth2
PterTth2

alapította az éttermét. - ezt adja egyik helyes válasznak. Nyilván értelmetlen. Jelentve.

4 éve

Vbbebee

Továbbra sem értek egyet az "előtte" szó használatával! Ha már nem használják az ide illő kötőszavakat, akkor már legyen inkább a "korábban" amivel az előidejűségre utalunk. Szerintem, de lehet tévedek.

3 éve

Fenovak

Érdekes, az előbb ez a mondat még jó volt "ő alakította ki az éttermét" most már nem jó... Hihetetlen baromság

2 éve

rvarga85

Alapitott elötte egy éttermet miért nem jo? Ugyanazt jelenti

3 éve

eminens2

her restaurant=az (ő) éttermét 2018.07.21.

2 hónapja

MihlyLszlH

Nyakatekerik, pedig a hétköznapi életről kellene szólnia a leckéknek, amire szükségünk lenne.

3 hónapja