A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I have cats."

Fordítás:Vannak macskáim.

4 éve

8 hozzászólás


Hajni3

Cicáim vannak..? eddig elfogadta a cicát! ...?

4 éve

NorManHu88

ha jól tudom, a cica az a pussy (de ez mást is jelent) :)

3 éve

rosielovecat

A macska az cat, a cica az pussy, a kiscica a kitten

8 hónapja

aap666

a vannak nekem macskaim szerintem ugyan az mint a vannak macskaim.

3 éve

PalotaiDorina

nekem elfogadta a cicát

3 éve

Furrluca2

Az mièrt nem jó hogy nekünk vanak cicáink

2 éve

rosielovecat

Mert a cica az kitten vagy kitty vagy pussy

8 hónapja

KornlAuer

A cicát nem fogadja el

8 hónapja