"Ihavecats."

Fordítás:Vannak macskáim.

4 éve

10 hozzászólás


PalotaiDorina

nekem elfogadta a cicát

3 éve

Hajni3

Cicáim vannak..? eddig elfogadta a cicát! ...?

4 éve

NorManHu88

ha jól tudom, a cica az a pussy (de ez mást is jelent) :)

4 éve

rosielovecat

A macska az cat, a cica az pussy, a kiscica a kitten

10 hónapja

TamasMarto3

Igen. Legalábbis nekem igen.

3 hete

TamasMarto3
3 hete

aap666

a vannak nekem macskaim szerintem ugyan az mint a vannak macskaim.

3 éve

Furrluca2

Az mièrt nem jó hogy nekünk vanak cicáink

3 éve

rosielovecat

Mert a cica az kitten vagy kitty vagy pussy

10 hónapja

KornlAuer

A cicát nem fogadja el

9 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.