"Pleaseintroducemetothecommunity."

Fordítás:Kérlek, mutass be a közösségnek!

4 éve

17 hozzászólás


miskei
miskei

nekem jobban hangzik magyarul a "társaságnak"

4 éve

MoLeMa

itt nekem is a társaság hangzik jobban-persze nem fogadta el :(

4 éve

starobrno

I agree with you

4 éve

atomjani

A középső ujjára gondol? :-)

4 éve

Bandi55
Bandi55

Mivel az angol szövegben nem különbözik a tegezés és a magázás a - mutass be - fordítást el kellene fogadniuk

4 éve

nagyenyed

el is fogadja

4 éve

tippmixelek01

Kihagytam a kérlek után a vesszőt és már nem fogadta el... :D

4 éve

ykszapmork

Egyetértek, a társaság a magyarosabb fordítás (legalább alternatívaként el kellene fogadnia a programnak).

3 éve

GzaSzab
GzaSzab

már másodszor szopat meg a bagoly azzal, hogy nem fogdja el az "engemet" formulát, mindenáron az "engem" kifejezést favorizálja.

3 éve

Lazyattis

Én ahányszor berom, hogy mutass hibát jelez, és amikor megnézem az van odaírva, hogy muters. Aztán beírom máshová is, de ott nem változik meg. Járt valaki hasonlóan?

3 éve

tG7UeGnw

ezt írtam, .......

1 éve

TthKlmn
TthKlmn

Mifelénk ismert formula az engemet nem csak az engem!!!

11 hónapja

Sanyiapa

Azt írtam: "kérem mutass be a közösségnek". Ezzel mi a baj?????????????????????????????????????? Néha úgy érzem, hogy direkt bosszantani akarnak, aztán azt gondolom, biztosan nincs még kész teljesen a program, aztán egye meg a fene az egészet! Nem éri meg a bosszankodást!

4 éve

EgonT
EgonT

mert ez magyarul helytelen - kevered a tegezést és a magázást :) Vagy "Kérem, mutasson be..." vagy "Kérlek, mutass be..."

4 éve

olmik

Nem helytelen. (Azt) kérem, (hogy) mutass be a közösségnek.

4 éve

Sutus

De helytelen., az előző jól írta:)

4 éve

TthKlmn
TthKlmn

Az lehet a probléma hogy nem a kérlek szót használtad!

11 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.