A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He eats his sandwich."

Fordítás:Megeszi a szendvicsét.

0
4 éve

11 hozzászólás


DalmaGyngy

Ő eszi szendvicsét ezt írtam . De kihagytam az a betűt belőle ezért nem fogadta el.

1
Válasz4 éve

tomasz93

miért kell az eat után az s ? tehát miért muszály eats-nek lennie? miért nem jó az eat simán??

0
Válasz4 éve

TomorEdina

Szia! Mert 1 szám 3.személynél ez a szabály, nem kell érteni csak alkalmazni :)

4
Válasz4 éve

Maminti.
Maminti.

muszáJ, nem muszáLY!

1
Válasz4 éve

VastusToa

Megeszi szendvicsét! Az mi már?????

0
Válasz3 éve

BalzsBtyai

Beirtam hogy szendvicset eszik erre nem jo .... F*ck.

0
Válasz3 éve

tibonova

Mert nem bármilyen szendvicset eszik, hanem a (saját) szendvicsét.

2
Válasz3 éve

ZsoltMlado

Nem a saját szendvicsét eszi, hanem másét!!

0
Válasz6 hónapja

Roni33333

azért mert his az azt jelenti hogy az övét eszi

1
Válasz1 éve

TTimea82

megeszi a szendvicsét

0
Válasz1 éve

RezsnSzab

Igaz.

0
Válasz1 éve