"He eats his sandwich."

Fordítás:Megeszi a szendvicsét.

4 éve

11 hozzászólás


DalmaGyngy

Ő eszi szendvicsét ezt írtam . De kihagytam az a betűt belőle ezért nem fogadta el.

4 éve

tomasz93

miért kell az eat után az s ? tehát miért muszály eats-nek lennie? miért nem jó az eat simán??

4 éve

TomorEdina

Szia! Mert 1 szám 3.személynél ez a szabály, nem kell érteni csak alkalmazni :)

4 éve

Maminti.
Maminti.

muszáJ, nem muszáLY!

4 éve

VastusToa

Megeszi szendvicsét! Az mi már?????

3 éve

BalzsBtyai

Beirtam hogy szendvicset eszik erre nem jo .... F*ck.

3 éve

tibonova

Mert nem bármilyen szendvicset eszik, hanem a (saját) szendvicsét.

3 éve

ZsoltMlado

Nem a saját szendvicsét eszi, hanem másét!!

10 hónapja

Roni33333

azért mert his az azt jelenti hogy az övét eszi

2 éve

TTimea82

megeszi a szendvicsét

2 éve

RezsnSzab

Igaz.

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.