1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He eats his sandwich."

"He eats his sandwich."

Fordítás:Megeszi a szendvicsét.

February 9, 2014

8 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

DalmaGyngy

Ő eszi szendvicsét ezt írtam . De kihagytam az a betűt belőle ezért nem fogadta el.

February 26, 2014

VastusToa

Megeszi szendvicsét! Az mi már?????

February 27, 2015

BalzsBtyai

Beirtam hogy szendvicset eszik erre nem jo .... F*ck.

March 29, 2015

tibonova

Mert nem bármilyen szendvicset eszik, hanem a (saját) szendvicsét.

July 20, 2015

ZsoltMlado

Nem a saját szendvicsét eszi, hanem másét!!

February 1, 2018

Roni33333

azért mert his az azt jelenti hogy az övét eszi

November 16, 2016

TTimea82

megeszi a szendvicsét

October 13, 2016

RezsnSzab

Igaz.

January 26, 2017
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.