A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"His shoes are brown."

Fordítás:A cipője barna.

0
4 éve

11 hozzászólás


HajnalkaG.

miért nem lehet érteni, hogy barna???????

3
Válasz4 éve

Lyzbet

A hangminősége sajnos sok esetben elég fura/illetve érthetetlen. Azonban ha ezt jelenteni szeretnéd , a hiba bejelentésénél jelezheted "Hiba bejelentése". A fórumot,az itteni bejegyzéseket a fejlesztők nem igazán olvassák.

4
Válasz4 éve

Almi27

"az ő cipöi barnák" miért nem jó?

3
Válasz3 éve

dalmika82

A mondatban az "are" helyett nem "is"-nek kellene lennie?????? E/3 személy Valaki légyszi segítsen elmagyarázni nekem!!!! Köszi!!!

0
Válasz2 éve

sze.zsofia

Azért nem are mert a shoes többes számba van!Ha valami egyes számba van akkor is-t írunk(kivétel you)többes számba pedig are(többes szám jele:-s)!

0
Válasz2 éve

KittiGal

Kivéve az I am

0
Válasz2 éve

dalmika82

Köszönöm szépen Zsófia!!!!! Már értem és logikus :-D

0
Válasz2 éve

Rose11georgia

His shoes are brown.Erre az a megoldás hogy a cipője barna!Pedig helyesen a cipői barnák!

0
Válasz2 éve

RobertGodo76

Barna cipője van. Nem fogadta el, bár szerintem a jelentés azonos. Bár lehet, hogy "ő" birtokosnak véli a megoldásomat?

0
Válasz2 éve

Gyongyike61

Én is azt írtam "barna cipője van", de nekem sem fogadta el. Valószínűleg azon van a hangsúly, hogy a cipője milyen színű. Gondolom.

0
Válasz2 éve

FarkasdiTn

A cipője barna a helyes válasz!!!!

0
Válasz9 hónapja