1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "His shoes are brown."

"His shoes are brown."

Fordítás:A cipője barna.

February 9, 2014

10 hozzászólás


Almi27

"az ő cipöi barnák" miért nem jó?


HajnalkaG.

miért nem lehet érteni, hogy barna???????


Lyzbet

A hangminősége sajnos sok esetben elég fura/illetve érthetetlen. Azonban ha ezt jelenteni szeretnéd , a hiba bejelentésénél jelezheted "Hiba bejelentése". A fórumot,az itteni bejegyzéseket a fejlesztők nem igazán olvassák.


FehrAnna8

Érthetetlen!!! Pl. Itt a His-t THIS- nek mondja! Sajnos máshol is elég rosszak ezeknek a különböző figuráknak a kiejtései. !!! Tanulás helyett, sokszor találgatni kell, hogy mi is lehet amit mekegnek!!? Miért jó ez??- nekik, mert aki tanulja, annak nem jó, sőt rossz!!!


dalmika82

Köszönöm szépen Zsófia!!!!! Már értem és logikus :-D


Rose11georgia

His shoes are brown.Erre az a megoldás hogy a cipője barna!Pedig helyesen a cipői barnák!


ZsuzsannaL378741

Azért cipője hiába a többes szám,mert 1pár cipő de az angol ezt shoes-nek írja ahogy a nadrágot is s-el jelöli,mert két szára van


FarkasdiTn

A cipője barna a helyes válasz!!!!


Szanzs

Kiejtési probléma

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.