1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "His shoes are brown."

"His shoes are brown."

Fordítás:A cipője barna.

February 9, 2014

12 hozzászólás


Almi27

"az ő cipöi barnák" miért nem jó?


HajnalkaG.

miért nem lehet érteni, hogy barna???????


Lyzbet

A hangminősége sajnos sok esetben elég fura/illetve érthetetlen. Azonban ha ezt jelenteni szeretnéd , a hiba bejelentésénél jelezheted "Hiba bejelentése". A fórumot,az itteni bejegyzéseket a fejlesztők nem igazán olvassák.


dalmika82

A mondatban az "are" helyett nem "is"-nek kellene lennie?????? E/3 személy Valaki légyszi segítsen elmagyarázni nekem!!!! Köszi!!!


sze.zsofia

Azért nem are mert a shoes többes számba van!Ha valami egyes számba van akkor is-t írunk(kivétel you)többes számba pedig are(többes szám jele:-s)!


KittiGal

Kivéve az I am


dalmika82

Köszönöm szépen Zsófia!!!!! Már értem és logikus :-D


Rose11georgia

His shoes are brown.Erre az a megoldás hogy a cipője barna!Pedig helyesen a cipői barnák!


ZsuzsannaL378741

Azért cipője hiába a többes szám,mert 1pár cipő de az angol ezt shoes-nek írja ahogy a nadrágot is s-el jelöli,mert két szára van


RobertGodo76

Barna cipője van. Nem fogadta el, bár szerintem a jelentés azonos. Bár lehet, hogy "ő" birtokosnak véli a megoldásomat?


Gyongyike61

Én is azt írtam "barna cipője van", de nekem sem fogadta el. Valószínűleg azon van a hangsúly, hogy a cipője milyen színű. Gondolom.


FarkasdiTn

A cipője barna a helyes válasz!!!!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.