Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Profesörü izliyor."

Çeviri:Sie folgt der Professorin.

2 yıl önce

4 Yorum


unutmaz
unutmaz

folgen fiili daima dativ mi yoksa buradaki anlamına bakarsan den olması lazım

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

dativ. Türkçeyle birebir örtüşmek zorunda değil

2 yıl önce

Eralporkun

izlemek-sehen diye düşünüp yazdım. Türkçe anlamı takip etmek olsa daha mantıklı olur

1 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

zusehen veya beobachten daha iyi olur.
Sie sieht der Professorin zu.
Sie beobachtet die Professorin.
Bu seçenekleri kabul edilen cevaplar listesine ekleyeceğim.

1 ay önce