"Profesörü izliyor."

Çeviri:Sie folgt der Professorin.

2 yıl önce

6 Yorum


unutmaz
unutmaz

folgen fiili daima dativ mi yoksa buradaki anlamına bakarsan den olması lazım

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

dativ. Türkçeyle birebir örtüşmek zorunda değil

2 yıl önce

Eralporkun

izlemek-sehen diye düşünüp yazdım. Türkçe anlamı takip etmek olsa daha mantıklı olur

3 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

zusehen veya beobachten daha iyi olur.
Sie sieht der Professorin zu.
Sie beobachtet die Professorin.
Bu seçenekleri kabul edilen cevaplar listesine ekleyeceğim.

3 ay önce

memoli14
memoli14

neden professor değil de professorin oldu açıklar mısınız

2 hafta önce

unutmaz
unutmaz

lehrer=erkek öğretmen lehrerin bayan öğretmen professor=erkek profesör professorin= bayan profesör

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.