Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The man and the woman"

Çeviri:Adam ve kadın

4 yıl önce

11 Yorum


olar3

zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2 yıl önce

vesile946293

Ne

2 ay önce

olar3

adam ve kadın

2 yıl önce

lwthgstk

Adamla erkek sözü aynımı?

6 ay önce

azat53783

Man and woman yazın ozaman! the niye var orada

2 ay önce

Ceren9747

Evet ya neden the var benimde kafam karisti

1 ay önce

Vsal703714

Evet

1 hafta önce

SamiHseynl

Orada bir kelimesini kullanmak olurdu.Men kullandim amma yanlis dedi

1 ay önce

ponix6

Kabul etmiyokii !!

2 hafta önce

Yunusycel2

Nasil gectin

6 gün önce

Yunusycel2

Gecemiyorum

6 gün önce