Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The man and the woman"

Çeviri:Adam ve kadın

4 yıl önce

11 Yorum


lwthgstk

Adamla erkek sözü aynımı?

8 ay önce

Begm904181

Adam ve kadın

2 ay önce

azat53783

Man and woman yazın ozaman! the niye var orada

4 ay önce

Ceren9747

Evet ya neden the var benimde kafam karisti

3 ay önce

Vsal703714

Evet

2 ay önce

SamiHseynl

Orada bir kelimesini kullanmak olurdu.Men kullandim amma yanlis dedi

2 ay önce

ponix6

Kabul etmiyokii !!

2 ay önce

Yunusycel2

Nasil gectin

2 ay önce

Yunusycel2

Gecemiyorum

2 ay önce

Amirhossei309249

Komak

1 ay önce

Metin31288

Ve kelimesi yoktu.

1 hafta önce