A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Ő férfi, én pedig fiú vagyok."

Fordítás:He is a man and I am a boy.

4 éve

34 hozzászólás


orsihero

Ha oda lenne irva hogy egy, akkor könnyebb lenne. Egyébként szerintem azért fontos az a mert nincs a mondat többesszámban, igy egy férfira gondolnak.

4 éve

ildike11

Én is ilyeneken bukok el :S

4 éve

dmFerenc2

He is man --Ő férfi ... ez a program olykor úgy feldühít

3 éve

Forraydont

Jobban bünteti ha kihagysz egy névelőt mint a helyesírási hibát

4 éve

RozbroyBalogh

megint kiírta az "a" - t és a lingot nemválaszolt :(( így a hozzászólásokból sem tudom :(

4 éve

JuliannaFinta

mért nem kell oda az an?

4 éve

ibibi

Azért, mert az "an" határozatlan névelőt a magánhangzóval kezdődő szavak előtt használjuk.

4 éve

lo.vas.al

ti hogy irnátok ezt???

4 éve

bencevagyok

Én úgy írnám hogy He is a man and I she a boy.

4 éve

Amazon6206

She ???? a "boy"-nál nem lehet !!!

4 éve

judi408529

Mért she?

2 éve

liliane423422

G

6 hónapja

DvidVarga3

Ki javítja a men szót men - re

4 éve

marga55

Egyet értek ildike11-el mert én is ijeneken bukok el:O

4 éve

kzsolt1966

miért kell bele az and? nincs a szövegben hogy és!

4 éve

Laczkolevi

De a pedig benne van.

2 hónapja

Sziszike2383

miert fontos az 'a' ?

4 éve

JUJU184716

igen, ezt jó lenne tudni nekem is

4 éve

marga55

Mert az azt jelenti hogy és asszem

4 éve

Zsombor_Full

He's a man and I'm a boy ezt irtam de nem Jó

4 éve

AmbrusKrol

Aposztrof...

3 éve

farkas0422

Women az több nő?

4 éve

AmbrusKrol

Én egy alma vagyok !

3 éve

szaszaklar

He is a man i am a boy ezt irzam az es az nincs ott

3 éve

fruzsi29

hülyeség

2 éve

csabesz3

Valamikor régen így tanultam az "én" szót,hogy "I am",mindig nagy betű,minden esetben!!!

2 éve

yvett551959

He ' s a man and i'm a boy ezt irtam de nem jo

1 éve

edua2008

Veletlen nyomtam meg a tivabb gombot es tovabb ugrott

8 hónapja

NaomiMazsola

Nekem nem volt helyes

6 hónapja

GerleiIstv

Miért nem kell a szótári tippben felajánlott "pedig" (and, but, whereas)?

5 hónapja

Marci715570
3 hónapja

ultis1

"He is a man and I am a bo" Ezt írtam véletlen lehagytam az y-t és nem fogadta el.

1 hónapja

RitzlBla1

mikor he és mikor she

1 hónapja

bertold.to

Fos

4 éve