"Ő férfi, én pedig fiú vagyok."

Fordítás:He is a man and I am a boy.

February 9, 2014

53 hozzászólás


orsihero

Ha oda lenne irva hogy egy, akkor könnyebb lenne. Egyébként szerintem azért fontos az a mert nincs a mondat többesszámban, igy egy férfira gondolnak.

March 13, 2014

ildike11

Én is ilyeneken bukok el :S

April 14, 2014

MrtonMihly3

Engem is szét szed. Nem tudom mikor kéri mikor nem

April 3, 2019

dmFerenc2

He is man --Ő férfi ... ez a program olykor úgy feldühít

October 13, 2015

GalCsabaHun

Az angol nyelvben, ha az alany egyes számú, mindig ki kell írni a határozatlan névelőt, még ha a magyarban ez nincs is így. Tehát az "I eat apple" helytelen, helyesen: "I eat an apple".

July 13, 2019

Forraydont

Jobban bünteti ha kihagysz egy névelőt mint a helyesírási hibát

April 23, 2014

RozbroyBalogh

megint kiírta az "a" - t és a lingot nemválaszolt :(( így a hozzászólásokból sem tudom :(

March 20, 2014

GalCsabaHun

Az angol nyelvben, ha az alany egyes számú, mindig ki kell írni a határozatlan névelőt, még ha a magyarban ez nincs is így. Tehát az "I eat apple" helytelen, helyesen: "I eat an apple". He is a man and I am a boy.

July 13, 2019

JuliannaFinta

mért nem kell oda az an?

February 9, 2014

ibibi

Azért, mert az "an" határozatlan névelőt a magánhangzóval kezdődő szavak előtt használjuk.

February 16, 2014

DvidVarga3

Ki javítja a men szót men - re

April 22, 2014

lo.vas.al

ti hogy irnátok ezt???

March 22, 2014

bencevagyok

Én úgy írnám hogy He is a man and I she a boy.

March 25, 2014

Amazon6206

She ???? a "boy"-nál nem lehet !!!

March 29, 2014

judi408529

Mért she?

May 16, 2016

liliane423422

G

April 20, 2018

marga55

Egyet értek ildike11-el mert én is ijeneken bukok el:O

May 1, 2014

kzsolt1966

miért kell bele az and? nincs a szövegben hogy és!

June 12, 2014

Laczkolevi

De a pedig benne van.

August 13, 2018

fruzsi29

hülyeség

October 5, 2016

Sziszike2383

miert fontos az 'a' ?

February 23, 2014

JUJU184716

igen, ezt jó lenne tudni nekem is

February 25, 2014

marga55

Mert az azt jelenti hogy és asszem

May 1, 2014

GalCsabaHun

Az angol nyelvben, ha az alany egyes számú, mindig ki kell írni a határozatlan névelőt, még ha a magyarban ez nincs is így. Tehát az "I eat apple" helytelen, helyesen: "I eat an apple".

July 13, 2019

Zsombor_Full

He's a man and I'm a boy ezt irtam de nem Jó

July 27, 2014

AmbrusKrol

Aposztrof...

November 2, 2014

farkas0422

Women az több nő?

October 18, 2014

AmbrusKrol

Én egy alma vagyok !

November 2, 2014

szaszaklar

He is a man i am a boy ezt irzam az es az nincs ott

January 3, 2015

RitzlBla1

mikor he és mikor she

September 12, 2018

Jlia26339

He-hímnem, she-nőnem

February 7, 2019

csabesz3

Valamikor régen így tanultam az "én" szót,hogy "I am",mindig nagy betű,minden esetben!!!

February 10, 2016

yvett551959

He ' s a man and i'm a boy ezt irtam de nem jo

November 6, 2016

edua2008

Veletlen nyomtam meg a tivabb gombot es tovabb ugrott

February 11, 2018

NaomiMazsola

Nekem nem volt helyes

April 7, 2018

GerleiIstv

Miért nem kell a szótári tippben felajánlott "pedig" (and, but, whereas)?

May 4, 2018

Marci715570
July 20, 2018

ultis1

"He is a man and I am a bo" Ezt írtam véletlen lehagytam az y-t és nem fogadta el.

September 2, 2018

Edi485812

Pontosan így irtam es nem fogadta el!

December 5, 2018

Zsoltika4

Jol irtam le es rossz

December 9, 2018

ZoltnVarga360450

Nem tudom miért iljen nehezet adnak

February 20, 2019

Zol79310

Azért nem jó, mert nem nagybetűvel írta az i-t?

February 23, 2019

Sandor412651

...akkor a vesszőt "and" nek kell értelmezni ???? :-o

March 20, 2019

GalCsabaHun

nem kell a vesszőt and-nek értelmezni, az and itt a pedig-et jelenti és az én mögött szerepel

July 13, 2019

joci934507

Nekem a kis "i"betüt nem fogadta el nagy "I" helyett.

April 2, 2019

Nagygned

Kicsit hibásan javít

April 10, 2019

Novak-Peter

A kis i betű jo volt eddig az I am a boyra :/ frissítettek uhy latszik :)

April 28, 2019

Emke458139

A mondatban nincs "és" szó

June 4, 2019

GalCsabaHun

Az and nem csak és-t jelent! And jelentése: és, pedig, meg-; A "pedig" szó viszont szerepel a mondatban. Pl: I am a boy and I eat an apple. Én fiú vagyok, és eszem egy almát. He is a man and I am a boy. Ő férfi, én pedig fiú vagyok.

July 13, 2019

alexa20077

Ezt nem értem nincs is a mondatba és szó

July 11, 2019

GalCsabaHun

Az and nem csak és-t jelent! And jelentése: és, pedig, meg-; A "pedig" szó viszont szerepel a mondatban. Pl: I am a boy and I eat an apple. Én fiú vagyok, és eszem egy almát. He is a man and I am a boy. Ő férfi, én pedig fiú vagyok.

July 13, 2019

MajorJnos

A duolingo hozza a formáját mert megint lassítja a gépet ráadásul nincs hang és még ezért büntet is levont 3 pontot! Nagyon lelkesítő tud lenni ez a hozzáállás.továbbá nincs információ a versenyről ez is jellemző erre a társaságra!

September 3, 2019

bertold.to

Fos

February 25, 2014
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.