Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O, kaseden yer."

Çeviri:He eats out of the bowl.

4 yıl önce

19 Yorum


AhmetYlmaz4

Out of neden?

4 yıl önce

DenizKama

Bir tane moderatör yanıt vermemiş bu sorulara yazık. Madem para ile yapmıyoruz diyerek savunma getiriyorsunuz. Bu sistemin moderatörü olmayın o zaman. Bir tane Allah kulu yok yanıt veren bir! Sistemde böylece işe yaramaz olsun ve çöksün ne moderatöre ne de bu sistemi öksüz bırakan sistem sahibine ihtiyaç var o halde. Ne işe yaradığınızı bilmiyorum.

1 yıl önce

SukruAyar
SukruAyar

He eats from the bowl en anlaşılır olanı

4 yıl önce

kemal.c.ta

Out of dersek dışından olmaz mı

4 yıl önce

kablll

Neden out of the bowl? Alternatif var mı başka?

4 yıl önce

bacio_
bacio_

alternatif "from the bowl" olur. ama from'da kasenin tam neresinden yendiği belli değil. out of'da kasenin içi kastediliyor ve out of bu gibi durumlarda daha sıkça kullanılır.

4 yıl önce

halilmutlu88

Tesekkurler.. turkce gibi dusunmek lazim turkcede de boyle kelimeler var gercek anlami disinda kullanilan.. yani kalip sozler... burdada ingilizce icin gecerli olmali

3 yıl önce

TrKan133491

aut ne alaka ya

10 ay önce

TrKan133491

hm ama uymuyor ki bu cümleye analayamadım

10 ay önce

Abdurrahma935184

Bu soruyu bir kerede doğru yapan var mı?

10 ay önce

myenes

"Out of" dışında, haricinde anlamı katmıyor mu? Burada bir hata mı var yoksa bilmediğimiz bir kullanım şekli mi?

2 yıl önce

ilhan631276

"Out of the bowl" kasenin dışından demek olmuyor mu

1 yıl önce

genccevher

Out neden konulmuş

10 ay önce

NeeTarman

Out of olmaz gibi

8 ay önce

gldwZP
gldwZP

'Out 'ne anlamda burada

7 ay önce

GamzeOzk
GamzeOzk

çeviri yanlış he eats from the bowl olmalı

1 ay önce

ozlemcek

Out of the bowl kalıp mı?

1 ay önce

Coskun387439

Out of the bowl: kaseden demekmiş. Kalıp sözcük

1 gün önce

ilknur10489

Edat olarak ..den ,disinda.,haricinde gibi anlamları varmış.

1 gün önce