Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"He reads the newspaper."

Çeviri:O gazeteyi okur.

4 yıl önce

23 Yorum


ela3nur

O gazete okur dedim cevap " o gazeteyi okur" cikti cok sacma yaa

4 yıl önce

sadk165082

The gelince belli bir sey oldugu icin gazeteyi oluyo

2 yıl önce

sekerkan

Gazete gazeteyi nasıl oldu

4 yıl önce

suveybemerve

The kalıbı tek başına bir anlama gelmez fakat belirli bir şeyi veya tek olan bir şeyi anlatır mesela Türkiye bir tanedir veya ortada belirli bir elma vardır İngilizcede bu ikisinin başına the kalıbı konulmalıdır yanlış anlaşılmasın " a " " the " anlamına gelmez

4 yıl önce

AslanGalatasaray

Ok :d

4 yıl önce

Evreno1

the olduğu için

4 yıl önce

Keremter

Saol gardaş :)

4 yıl önce

AslanGalatasaray

Yahu aynı cevap ben yazdımki o gazete okur sadece yi hecesini koymadim diye yanlış diyoo

4 yıl önce

Yasemin_Nisa

çok yanlış kelime var yha dedim ki o GAZETE okur dedim yok GAZETEYİ okur dedi saçmalıkkkkk

3 yıl önce

diemosk

Gazete ve gazete'yi arasındaki ince çizgi biraz fazla ince olmamış mı

3 yıl önce

Aleyna334639

Bu kelimeyi soyleyene kadar canim cikti

2 yıl önce

LelouchViB9

O gazete okur yadım verilen cevap O gazeteyi okur hmm

2 yıl önce

tulay48

Duolingo!!!!!!

1 yıl önce

Gulsum736875

Ben de o gazete okur yazdin yanlis cikdi:-(

9 ay önce

ErdemPekca1

Arkadaşlar she neden demiyoruz

1 ay önce

preasonbreak

The yi şimdi anladım.

4 yıl önce

suooffaisa

Seni seviyorum

4 yıl önce

Arifeztrk

He gazete hegazeteyi

3 yıl önce

NurselSeil

Amına koduğum

2 yıl önce

Admazrail

Kes lo

1 yıl önce

Sumeyye882651

O gazeteyi okutrr

1 yıl önce

zehrayalcn

Sesli sorulara hep dogru cevap veriyorum ama yanlis kabul ediyor ne kadar sacma

1 yıl önce

yusufalpsl

o gezete okur

4 yıl önce