1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He reads the newspaper."

"He reads the newspaper."

Çeviri:O gazeteyi okur.

February 9, 2014

18 Yorum


ela3nur

O gazete okur dedim cevap " o gazeteyi okur" cikti cok sacma yaa


sadk165082

The gelince belli bir sey oldugu icin gazeteyi oluyo


sekerkan

Gazete gazeteyi nasıl oldu


suveybemerve

The kalıbı tek başına bir anlama gelmez fakat belirli bir şeyi veya tek olan bir şeyi anlatır mesela Türkiye bir tanedir veya ortada belirli bir elma vardır İngilizcede bu ikisinin başına the kalıbı konulmalıdır yanlış anlaşılmasın " a " " the " anlamına gelmez


OYNATBAKAL

the her seyde ek getiriyo su suyu elma elmayı ekmek ekmeği bu cok onemli bunu öğrendim şimdi çok seri gidiyom


AslanGalatasaray

Yahu aynı cevap ben yazdımki o gazete okur sadece yi hecesini koymadim diye yanlış diyoo


Yasemin_Nisa

çok yanlış kelime var yha dedim ki o GAZETE okur dedim yok GAZETEYİ okur dedi saçmalıkkkkk


diemosk

Gazete ve gazete'yi arasındaki ince çizgi biraz fazla ince olmamış mı


Aleyna334639

Bu kelimeyi soyleyene kadar canim cikti


LelouchViB9

O gazete okur yadım verilen cevap O gazeteyi okur hmm


Gulsum736875

Ben de o gazete okur yazdin yanlis cikdi:-(


ErdemPekca1

Arkadaşlar she neden demiyoruz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.