"He reads the newspaper."

Çeviri:O gazeteyi okur.

4 yıl önce

16 Yorum


ela3nur

O gazete okur dedim cevap " o gazeteyi okur" cikti cok sacma yaa

4 yıl önce

sadk165082

The gelince belli bir sey oldugu icin gazeteyi oluyo

2 yıl önce

Mehmetali737374

Bwnde oyle yazmistim

1 ay önce

sekerkan

Gazete gazeteyi nasıl oldu

4 yıl önce

suveybemerve

The kalıbı tek başına bir anlama gelmez fakat belirli bir şeyi veya tek olan bir şeyi anlatır mesela Türkiye bir tanedir veya ortada belirli bir elma vardır İngilizcede bu ikisinin başına the kalıbı konulmalıdır yanlış anlaşılmasın " a " " the " anlamına gelmez

4 yıl önce

Mehmetali737374

The ile

1 ay önce

OYNATBAKAL

the her seyde ek getiriyo su suyu elma elmayı ekmek ekmeği bu cok onemli bunu öğrendim şimdi çok seri gidiyom

2 hafta önce

AslanGalatasaray

Yahu aynı cevap ben yazdımki o gazete okur sadece yi hecesini koymadim diye yanlış diyoo

4 yıl önce

Yasemin_Nisa

çok yanlış kelime var yha dedim ki o GAZETE okur dedim yok GAZETEYİ okur dedi saçmalıkkkkk

3 yıl önce

diemosk

Gazete ve gazete'yi arasındaki ince çizgi biraz fazla ince olmamış mı

3 yıl önce

Aleyna334639

Bu kelimeyi soyleyene kadar canim cikti

2 yıl önce

LelouchViB9

O gazete okur yadım verilen cevap O gazeteyi okur hmm

2 yıl önce

tulay48

Duolingo!!!!!!

1 yıl önce

Gulsum736875

Ben de o gazete okur yazdin yanlis cikdi:-(

11 ay önce

ErdemPekca1

Arkadaşlar she neden demiyoruz

3 ay önce

Levent408491

Öğrenicez artık

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.