1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He reads the newspaper."

"He reads the newspaper."

Çeviri:O gazeteyi okur.

February 9, 2014

24 Yorum


ela3nur

O gazete okur dedim cevap " o gazeteyi okur" cikti cok sacma yaa


sadk165082

The gelince belli bir sey oldugu icin gazeteyi oluyo


sekerkan

Gazete gazeteyi nasıl oldu


suveybemerve

The kalıbı tek başına bir anlama gelmez fakat belirli bir şeyi veya tek olan bir şeyi anlatır mesela Türkiye bir tanedir veya ortada belirli bir elma vardır İngilizcede bu ikisinin başına the kalıbı konulmalıdır yanlış anlaşılmasın " a " " the " anlamına gelmez


OYNATBAKAL

the her seyde ek getiriyo su suyu elma elmayı ekmek ekmeği bu cok onemli bunu öğrendim şimdi çok seri gidiyom


Yasemin_Nisa

çok yanlış kelime var yha dedim ki o GAZETE okur dedim yok GAZETEYİ okur dedi saçmalıkkkkk


AslanGalatasaray

Yahu aynı cevap ben yazdımki o gazete okur sadece yi hecesini koymadim diye yanlış diyoo


diemosk

Gazete ve gazete'yi arasındaki ince çizgi biraz fazla ince olmamış mı


TRK299183

Gazete-y-i derken bhrada ki -i- belirtme hal ekidir. Ondan olabilir. Tabiiki farklılık gösterecek.


Aleyna334639

Bu kelimeyi soyleyene kadar canim cikti


LelouchViB9

O gazete okur yadım verilen cevap O gazeteyi okur hmm


zehrayalcn

Sesli sorulara hep dogru cevap veriyorum ama yanlis kabul ediyor ne kadar sacma


Gulsum736875

Ben de o gazete okur yazdin yanlis cikdi:-(


ruzgarinse

Ya en zirlandigim soz oldu bu benim


Nurcan25

Beni takip edermisiniz


EmineDemir951056

Bir şey söylicem kuşcuk ben mi yanlış söylüyorum yoksa kelimede bir yanlışlık mı var


PEKKS2

çok saçma yaa ben o gazete okur dedim yanlış çıktı


Feridun768089

Robot bas bayağı "she reads the newspaper " diyor, ancak duyduğum tınının she değil he olduğunu söyleyip yanıtımin doğru olmadığını


Feridun768089

Robot Basbayağı "She reads the News Paper" diyor Ben yanıtı yazdığım zaman she değil he yazman gerekirdi, yanıtın yanlış deniyor.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.