A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Vannak könyvei."

Fordítás:He has books.

4 éve

16 hozzászólás


Puppetmirror

He has books......ha a jó megoldások közt szerepel, miért jön ki hibaként?

4 éve

doemoetoer

Mert az "összes" jó megoldást be kell jelölni!

4 éve

Hanselbeck

Az előbbi feladatban bejelöltem a "She has books" és a "He has books" válaszokat is, de az egyiket nem fogadta el helyesnek.

4 éve

okosodok

ezt kérdezem én is. már csak azért is mert itt most nekem ez az egy mondat van amibe books van. a másikba ducks-ot irtak. nem jó az egyetlen jó megoldás sem?

3 éve

anett.stof

ha azt írom be hogy they akkor a she a helyes de ha azt írom hogy she akkor they. akkor ez most hogy van?

3 éve

1star6

ez az hogy nekem is ez a problémám

4 éve

EszterZubor

Ha azt irja jelöld be az összes jo megoldást akkor nézd meg a feladatot mert sokszor létezik 2megoldás.ilyen az mikor he/she lehet a válasz.mert ugye E/3.személyben 2megoldás létezik

4 éve

akistoa

Eligazítást kérek:mikor használjam a " have" és mikor a "has" szót

4 éve

Tamuka

Én csak 2 napja tanulni angol, de úgy vettem észre, hogy csak E/3-ban has, az összes többiben have.

4 éve

aptg.gabi

helyesen vette észre Tamuka :D

4 éve

bpeti56

E/3-ban (he/she) has, a többi esetben have

3 éve

Eni74

Miért nem jó az, hogy he has books? A she has books-ot elfogadta! Nem értem!!!

4 éve

aptg.gabi

Azt el kellene fogadni (ha ugyanaz a mondat jelentése, mert én már jártam úgy, hogy nem figyeltem és a tárgy más volt) :D jelentsd a hibáknál!

4 éve

ZsuzsaHazag

Becsapós; mindig el kell olvasni a feledatot. Pedig még alá is húzza az "összes"-t.

4 éve

tade007

Az nem jo hogy they has books ??????

3 éve

DvidKolbe

Nem mivel kettőt kell választani

2 éve