1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Vannak könyvei."

"Vannak könyvei."

Fordítás:He has books.

February 9, 2014

17 hozzászólás


Puppetmirror

He has books......ha a jó megoldások közt szerepel, miért jön ki hibaként?

February 9, 2014

doemoetoer

Mert az "összes" jó megoldást be kell jelölni!


Hanselbeck

Az előbbi feladatban bejelöltem a "She has books" és a "He has books" válaszokat is, de az egyiket nem fogadta el helyesnek.


okosodok

ezt kérdezem én is. már csak azért is mert itt most nekem ez az egy mondat van amibe books van. a másikba ducks-ot irtak. nem jó az egyetlen jó megoldás sem?


anett.stof

ha azt írom be hogy they akkor a she a helyes de ha azt írom hogy she akkor they. akkor ez most hogy van?


1star6

ez az hogy nekem is ez a problémám


EszterZubor

Ha azt irja jelöld be az összes jo megoldást akkor nézd meg a feladatot mert sokszor létezik 2megoldás.ilyen az mikor he/she lehet a válasz.mert ugye E/3.személyben 2megoldás létezik


akistoa

Eligazítást kérek:mikor használjam a " have" és mikor a "has" szót


Tamuka

Én csak 2 napja tanulni angol, de úgy vettem észre, hogy csak E/3-ban has, az összes többiben have.


aptg.gabi

helyesen vette észre Tamuka :D


[törölt felhasználó]

    E/3-ban (he/she) has, a többi esetben have


Eni74

    Miért nem jó az, hogy he has books? A she has books-ot elfogadta! Nem értem!!!


aptg.gabi

    Azt el kellene fogadni (ha ugyanaz a mondat jelentése, mert én már jártam úgy, hogy nem figyeltem és a tárgy más volt) :D jelentsd a hibáknál!


ZsuzsaHazag

    Becsapós; mindig el kell olvasni a feledatot. Pedig még alá is húzza az "összes"-t.


tade007

    Az nem jo hogy they has books ??????


DvidKolbe

    Nem mivel kettőt kell választani

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.