"We run to his neighborhood."

Fordítás:Az ő környékére futunk.

February 9, 2014

13 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

brigittacsilla

Tavaly ilyenkor a kezdetekkor ket honapig nyomtam a duolingot. Lelkesen jelentgettem a javitani valokat hogy az utanam kovetkezok nagyobb kedvvel hasznaljak. Ugy latom volt ertelme. Van egy par turelmetlen es kovetelozo ember. Mindazonaltal koszonet azoknak akik nalam okosabbak es meg tobb idot fektettek ebbe a programba teljesen onzetlenul.

February 10, 2015

aptg.gabi

Azt gondolom nekem több időm van, mint pénzem. Így türelmesen gyakorlok az INGYENES programon, amire már hosszú ideje vártam! ;)

March 1, 2014

nyista

Miert nem jó a környék?

February 9, 2014

Harga

Nekem jó. We run to his neighborhood. - A környékére futunk.

March 4, 2014

ntomasz81

Az átfutunk sokkal magyarabb fordítás, el kéne fogadni.

February 8, 2015

Szoleczki

A "szalad" szótári alak.

November 28, 2018

aimre33

honnan lehet tudni, hogy most a környék a jó forditás és nem a szomszéd???

December 15, 2018

Sutus

Leginkább a szövegkörnyezetből. A neighborhood azt jelenti, hogy környék, illetve hogy "szomszédság". Bár ez utóbbi sztem rettenetesen életidegen magyar kifejezés, de én se tudok rá jobbat, mivel azon emberek összességét jelzi (többesszámban, mint egy gyűjtőfogalom), akik adott környéken élnek. (illetve számoknál átvitt értelemben azt is mondhatjuk vele, hogy X összeg "körül") Szóval például a fenti példamondatban az eléggé nyakatekert, hogy az "ő szomszédságába" futunk, nem is igazán van értelme, ennek magyarul az "ő környéke" a megfelelője (az is nyakatekert, de legalább van értelme :) )

December 16, 2018

SaroltaKov3

Futunk a szomszédhoz

February 10, 2019

Harga

Mást jelent.

February 11, 2019

JuliaBalla8

Kérdés: 'A szomszédjához futunk' helyes? Szerintem jobban hangzik magyarul.

April 10, 2019

Harga

Nem hiszem, neighborhood nem szomszéd. (Lásd szótárban.)

April 10, 2019

Revand

Magyarul ilyen mondatot sosem mondunk. Legfeljebb az ő környékén futunk - tehát az angol mondatot kellene cserélni értelmesen fordíthatóra.

May 29, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.