A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"We run to his neighborhood."

Fordítás:Az ő környékére futunk.

4 éve

20 hozzászólás


brigittacsilla

Tavaly ilyenkor a kezdetekkor ket honapig nyomtam a duolingot. Lelkesen jelentgettem a javitani valokat hogy az utanam kovetkezok nagyobb kedvvel hasznaljak. Ugy latom volt ertelme. Van egy par turelmetlen es kovetelozo ember. Mindazonaltal koszonet azoknak akik nalam okosabbak es meg tobb idot fektettek ebbe a programba teljesen onzetlenul.

3 éve

aptg.gabi
aptg.gabi

Azt gondolom nekem több időm van, mint pénzem. Így türelmesen gyakorlok az INGYENES programon, amire már hosszú ideje vártam! ;)

4 éve

nyista

Miert nem jó a környék?

4 éve

Harga
Harga

Nekem jó. We run to his neighborhood. - A környékére futunk.

4 éve

ntomasz81

Az átfutunk sokkal magyarabb fordítás, el kéne fogadni.

3 éve

Gri48miKeCUS

futunk, szaladunk AZ UGYANAZ!! miért nem fogadja el??

4 éve

Karsa5

Mi a különbség a "has" és a "his" között? A "has" miért nem jó?

1 éve

dokijano
dokijano

A "has" és a "his" két különböző kategória: a "has" a have igének az egyes szám harmadik személyű és hímnemű alakja. Azt jelenti, hogy "neki van". A "his" pedig birtokos névmás, jelentése: "övé". A "his" helyett lehetne még "her", mert az pedig a nőnemű birtokos névmás.

1 éve

MilnBalzs

"Mi futunk a szomszedjához" míért nem jó?

6 hónapja

Sanyiapa

A szaladunk miért nem jó????? Néha olyan bosszantó ez a program!!!!!

4 éve

Gri48miKeCUS

Ahogy haladunk, egyre kevésbé vannak átlektorálva a feladatok. Egyre bosszantóbb, hogy apró hülyeségek miatt bukunk.Tegnap már majdnem hozzávágtam a klaviatúrát a laptopomhoz. Ha nem javul a helyzet, azt hiszem abbahagyom!

4 éve

dokijano
dokijano

Sajnos még csak a béta-verzió él, ennek éppen az a lényege, hogy a megtalált hibákat jeleznünk célszerű, és az ezzel foglalkozók pedig folyamatosan javítják (ahogy az idejük engedi).

4 éve

bindanino

azért ingyenes, mert javítani kell még. ezért vagyunk mi, cserébe ingyen tanulunk

4 éve

aehdu

Ingyen tanulhattok, egy csomo hulyeseget. Jelen allapotaban csak arra jo, hogy az angolul rendesen tudwok elvezkedhessenek, hogy ok milyen okosak, de aki a nulladik koros angoltanulasat innen probalja egy adag gyakorlassal elmelyiteni, az sok hibas berogzodest fog magaba beepiteni

3 éve

bindanino

persze, hogy nem tökéletes. Béta Verzió! :) Nem teljesen kezdőknek való az tény, de reméljük egyszer eljutunk majd oda is. Személy szerint én örülök, mikor stabil angol tudással rendelkezők elmagyaráznak egy két dolgot, puszta szívességből. De nem hiszem, hogy kötelező használni az oldalt.

3 éve

dogeemaci

Futunk a szomszédjába???!!!! Ez igen forditás

4 éve

AnikMezei

el van amúgy írva mert ezt a szót így írják: "neighboUrhood"

4 éve

aptg.gabi
aptg.gabi

Akkor amúgy be lehet jelenteni a hibáknál és, ha lesz ideje az önkéntes embernek, aki ingyen nyomja nekünk a munkáját kijavítja! :) ha rossz egyáltalán amúgy bab.la Szótár neighborhood angol-magyar fordítás erre a szóra: neighborhood neighborhood {fn} (és: ambit, countryside, environs, neighbourhood) környék {fn} It was some new church, a neighborhood filled with Irish and German immigrants. Valami új templom lehetett, amelyet a környék ír és német bevándorlóinak építettek. Everyone in the neighborhood must have heard. Biztosan hallotta az egész szomszédság

4 éve

Tygyhun

Brit angol: neighbourhood US angol: neighborhood

3 éve

Sutus

nincs elírva

4 éve