1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "There are five categories."

"There are five categories."

Fordítás:Öt kategória van.

February 9, 2014

11 hozzászólás


mili.foitl

Miért nem jó,ha azt írom,hogy "5" az "öt" helyett?


hb433

hogy gyakorold a szamok irasat, jol van ez igy, hogy nem fogadjak el a szammal irt szamot.


Gy.B.

Hat-hét éves koromban egész jól megtanultam.


oldboy54

Magyarul kellene gyakorolni? :) ( Angolul nyilván! )


fectroll

Kemény vagy Csoki! Jelentse mindenki egyszerre, úgyis az lesz, amit a fejlesztők akarnak, ugyanis ez nem egy hiba!!!!


Gy.B.

De az... Múltkor az időre menő tesztnél azt kellett angolról MAGYARRA fordítanom, hogy "ten, twenty.... one hundred". 27 másodpercem volt arra, hogy gyakoroljam a magyar nyelvet...


fectroll

Hoppá, ten, twenty, thirty, fourty.... számolás, a fenti mondat nem az. Ez lehet a megoldás kulcsa. Mellesleg "27 másodpercem volt arra, hogy gyakoroljam a magyar nyelvet..." ezt hogy értsem? Gyakorold a magyar nyelvet???????????


Gy.B.

Szerintem érted... 27 másodpercem volt arra, hogy leírjam azt, hogy "tíz, húsz, harminc, negyven.... száz". Ez nem igazán fejleszti az angol képességeimet. Ha magyarról angolra kellett volna fordítani az más...

De amikor magyar szöveget kell leírni, akkor miért nem elfogadható az "5 kategória van." ?

Melyik magyar nyelvtani szabály tiltja a számok használatát a magyar mondatokban?


fectroll

Azt ajánlja fel, hogy a billentyűparancsokat tanulmányozd, mert az segíthet, csak azt nem tudom, hogy hogyan és miben......


mo0.HUN

Én is jelentettem :(


GeriasGreg

jajj hogy számmal nem engedi kiirni ... ezert vesztetteme egy szivet

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.