1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "There are five categories."

"There are five categories."

Fordítás:Öt kategória van.

February 9, 2014

8 hozzászólás


mili.foitl

Miért nem jó,ha azt írom,hogy "5" az "öt" helyett?


hb433

hogy gyakorold a szamok irasat, jol van ez igy, hogy nem fogadjak el a szammal irt szamot.


Gy.B.

Hat-hét éves koromban egész jól megtanultam.


oldboy54

Magyarul kellene gyakorolni? :) ( Angolul nyilván! )


fectroll

Kemény vagy Csoki! Jelentse mindenki egyszerre, úgyis az lesz, amit a fejlesztők akarnak, ugyanis ez nem egy hiba!!!!


Gy.B.

De az... Múltkor az időre menő tesztnél azt kellett angolról MAGYARRA fordítanom, hogy "ten, twenty.... one hundred". 27 másodpercem volt arra, hogy gyakoroljam a magyar nyelvet...


mo0.HUN

Én is jelentettem :(


GeriasGreg

jajj hogy számmal nem engedi kiirni ... ezert vesztetteme egy szivet

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.