A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"There are five categories."

Fordítás:Öt kategória van.

4 éve

8 hozzászólás


mili.foitl

Miért nem jó,ha azt írom,hogy "5" az "öt" helyett?

4 éve

hb433
hb433

hogy gyakorold a szamok irasat, jol van ez igy, hogy nem fogadjak el a szammal irt szamot.

3 éve

Gy.B.

Hat-hét éves koromban egész jól megtanultam.

3 éve

oldboy54
oldboy54

Magyarul kellene gyakorolni? :) ( Angolul nyilván! )

3 éve

fectroll
fectroll

Kemény vagy Csoki! Jelentse mindenki egyszerre, úgyis az lesz, amit a fejlesztők akarnak, ugyanis ez nem egy hiba!!!!

3 éve

Gy.B.

De az... Múltkor az időre menő tesztnél azt kellett angolról MAGYARRA fordítanom, hogy "ten, twenty.... one hundred". 27 másodpercem volt arra, hogy gyakoroljam a magyar nyelvet...

3 éve

mo0.HUN

Én is jelentettem :(

4 éve

GeriasGreg

jajj hogy számmal nem engedi kiirni ... ezert vesztetteme egy szivet

3 éve