Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"The teacher has put a comment on each paper."

Tłumaczenie:Nauczyciel umieścił uwagę na każdym wypracowaniu.

4 lata temu

37 komentarzy


woocashacn

bardzo kontrowersyjne zdanie, wiele tłumaczeń nie pasuje mimo, że po polsku są dobre... sugeruję weryfikację

4 lata temu

Kamilcia18

A dlaczego nie zalicza: nauczyciel na każdym wypracowaniu umieścił uwagę?!

1 rok temu

jpol
jpol

Why not "na każdym z wypracowań"?

4 lata temu

EwaTkacz

Because not "on each one from papers" :)

4 lata temu

xel666

Na każdym arkuszu - powinno wejść

4 lata temu

TadzikFox
TadzikFox

podane przez program tłumaczenie "nauczyciel skomentował każde papier." jest błędne. Nie KAŻDE PAPIER a poprawnie KAŻDY PAPIER

1 rok temu

mattmilewi

paper to również arkusz -,-

3 lata temu

ptolemeo

on each paper jest totalnie bez sensu i nie do przetlumaczenia bez kontekstu calej wypowiedzi

3 lata temu

kozioek3

Uoozpxoijgvmc

1 rok temu

Piotr509979

Na każdym papierze? Sugeruję inne tłumaczenie

1 rok temu

kozioek3

C

1 rok temu

kozioek3

Olioh Bbukmpku,m

1 rok temu

kozioek3

Yoviopj

1 rok temu

kozioek3

vy Iuu

1 rok temu

kozioek3

DyuiomIpj Lijno

1 rok temu

RadoslawGlb

A czy ktoś może mnie poinformować o czasie tego zdania. Polski to przeszły? Tak?

1 rok temu

Janusz421118

Czas The Present Perfect

1 rok temu

kozioek3

Pkm

1 rok temu

Kamilcia18

Ogarnij się spamerze

1 rok temu

patrykeber1

Koziołek to pijany matołek

6 miesięcy temu

kozioek3

Iiunfcuyogykcupnouipuguovxodikt

1 rok temu

kozioek3

OvkocIguuocm iu Oyi.khuphkxdpf

1 rok temu

katrinazet3

...zrobił adnotację na ...też błąd

7 miesięcy temu

ZdzisawKaw

Oryginalne tłumaczenie jest bez zastrzeżeń. Natomiast w temacie wyraz "paper" świadczy o ułomności j. angielskiego, bez bliższego określenia. W j. polskim każdy papier ma swoje określenie, np. toaletowy. Każdy papier - co to znaczy ? Jaki papier ? Duolingo podaje co najmniej dziwne tematy.

7 miesięcy temu

kichas

Uwagi jak oceny się wstawia albo wystawia ale umieszcza?

3 miesiące temu

KatarzynaK814559

Dlatego nie moze byc zostawil na kazdej kartce skad wiadomo ze wypracowanie

3 miesiące temu

JacekParde

Duzo możliwości - ale wyłącznie jedna prawidłowa

1 tydzień temu

Piotr989889

Poprawcie tą głupotę

9 miesięcy temu

spiewy
spiewy

4 miesiące temu

Piku516629
Piku516629

Ok...

1 rok temu

matthwe

Why not "w każdym wypracowaniu" ? To me "na każdym wypracowaniu" sounds clumsy.

4 lata temu

kamikami82

That would be 'in each paper'.

4 lata temu

AgnieszkaR824001

Kazde papierze? Serio??

3 lata temu

TheBestLadybird

Umiescil uwagę? Serio?

1 rok temu

kozioek3

ChhuMgh

1 rok temu

kozioek3

Mn

1 rok temu

kozioek3

I u

1 rok temu