"He eats anything."

Fordítás:Bármit megeszik.

February 9, 2014

14 hozzászólás

Népszerű témák szerint

judit62

Az "anything"-et rákkattintva "valami"-nek fordítja. Kizárólag. Akkor válaszban miért nem fogadja el????

March 17, 2015

zsuvonszoszi

Megeszik barmit szerinte nem helyes...

February 11, 2014

-Bagoly-

Jelentsd be.

April 8, 2014

maria.voro

eszik valamit az nem helyes szerintetek?

February 9, 2014

miqlas

szerintem az something lenne

February 9, 2014

nyusziagyar

"Bármit megeszik."-jó lett.xD

February 14, 2014

fectroll

"Ő bármit eszik" Hülyén hangzik, gondoltam egy életet megér, erre nem elfogadja....

August 11, 2014

Rock-a-Bilin

Nem igy van?: Everything = barmennyit, barmit Anything = valamennyit, valamit

June 17, 2015

evairenpinter

Attól függ, hogy állító - jelen esetben - tagadó vagy kérdő mondatban szerepel ...

March 4, 2019

Bogi579066

Tök furi, hogy az "anything" bármit is meg semmit is jelent.

June 14, 2017

Sztankay54

A DUO fordítása rossz

December 22, 2017

Sztankay54

Visszavonás ,mert állításról van szó ,ezért a BÁRMIT jelentés a jó

July 24, 2018

nmethtams20

de az eszik bármit magyartalan, az valamit, és egészen mást jelent, hogy bármit megeszik

May 13, 2018

JudieEbott

Nálam az "anything"-re kattintva semmit ír ki jelentésnek. Érdekes....

October 24, 2016
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.