A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He eats anything."

Fordítás:Bármit megeszik.

4 éve

12 hozzászólás


judit62

Az "anything"-et rákkattintva "valami"-nek fordítja. Kizárólag. Akkor válaszban miért nem fogadja el????

3 éve

zsuvonszoszi

Megeszik barmit szerinte nem helyes...

4 éve

-Bagoly-

Jelentsd be.

4 éve

maria.voro

eszik valamit az nem helyes szerintetek?

4 éve

miqlas

szerintem az something lenne

4 éve

nyusziagyar

"Bármit megeszik."-jó lett.xD

4 éve

fectroll
fectroll

"Ő bármit eszik" Hülyén hangzik, gondoltam egy életet megér, erre nem elfogadja....

4 éve

Rock-a-Bilin

Nem igy van?: Everything = barmennyit, barmit Anything = valamennyit, valamit

3 éve

Bogi579066

Tök furi, hogy az "anything" bármit is meg semmit is jelent.

1 éve

Sztankay54

A DUO fordítása rossz

7 hónapja

Sztankay54

Visszavonás ,mert állításról van szó ,ezért a BÁRMIT jelentés a jó

3 hete

nmethtams20

de az eszik bármit magyartalan, az valamit, és egészen mást jelent, hogy bármit megeszik

3 hónapja