A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Sorry!"

Fordítás:Bocsánat!

4 éve

92 hozzászólás


Nokifirst

A "bocsi" is jó...

4 éve

Tutika91

Ez az

2 éve

hajocska

hát ez az....

3 éve

b.aparamona

Nem mindeggy

3 éve

ElinaCsaba

Te miért írsz oda minden egyes hozzászóláshoz? nincs jobb dolgod? :DD

2 éve

beryos04

Ez jó volt:D

2 éve

blanka895915

Hello

2 éve

koczeklaud

Jaaa

2 éve

NagyInezMe1

Aha

2 éve

KovcsKleop

Ja persze. Azt hoszed hogy el hiszem?

2 éve

KovcsKleop

Nem Nem jó

2 éve

b.aparamona

Nem te hülye

3 éve

GiziiJeydon

Bocs!

4 éve

pityuka2

En is tuttam$$$$

3 éve

b.aparamona

Te csak egy falusi paraszt vagy úgyhogy ne szólj bele

3 éve

beryos04

Akkor te mért szólsz bele?

2 éve

TamieWolf

Én egyszer bocsit írtam mert siettem és elfogatt, most pedig kipróbáltam boccsal de nem fogatta el. Szerintem ne próbálkozzon senki se rövidítésekkel, hanem írja ki rendesen a szavakat. És nekem elfogatta a bocsánatot is meg az elnézést is

3 éve

StTnde
StTnde

Elfogatni a bűnözőt, elfogadni a vàlaszt... :-)

2 éve

b.aparamona

Oké

3 éve

LszlKovcs628453

Ennyire bonyolult nektek, hogy a sorry=bocsánat? Nem bocsi, bocsika, ne harizz meg ilyenek. :-)

3 éve

b.aparamona

Kussolj már el okoska

3 éve

HJWdesign

Tudtad, hogy ez a megjegyzés oldal nem azért van, hogy verbálisan megbántsák egymást az emberek? És, ha igen, miért éred el szinte minden megjegyzéseddel azt, hogy elrejtse a program?

2 éve

radicspatrik

Mivel a bocsánat az udvarias a bocs bocsi rövídítés nem helyes

3 éve

marsodani
marsodani

A bocs az jo viszont a bocsi az nem

3 éve

Nonci12

Nekem elfogadta a bocsi-t is :D

2 éve

b.aparamona

Igen

3 éve

SzorgalmasTanulo

A sajnálom miért nincs benne?

3 éve

szucs.laszlo

Szerintem az inkább "Excuse me". Ez az udvariasabb változata.

3 éve

sirbob4

Az excuse me fordítása: segítene? A sorry fordítása: bocsánat. Excuse me-t akkor mondunk, mikor pl. Útbaigazítást kérünk, sorry-t akkor, ha pl. Rálépünk valakinek a lábára.

3 éve

szabokami

Pont így magyarázta régen az angoltanárom

1 éve

HJWdesign

Az "Excuse Me!"-nak több jelentése is van, többek között a "Segítene?" és az "Elnézést!" is. De mivel nem bocsánat, ezért nem fogadja el a Duolingo....vagy egyszerűen csak egy programhiba?

2 éve

TurzBence

Nem ugyanis angliában senki nem mondja azt hogy "Excuse me" amikor bocsánatot kér hanem azt hogy "sorry" vagy "I'm sorry" az Excuse me az tényleg utbaigazitásnál kell mert a boltban is igy kérdezel meg valamit hogy "Excuse me!....."

2 éve

kakas201

Molcsusok hozzászólásához irnék: Szerinted ha buszon szolnak hozzád hogy bocsáss meg le szeretnék szállni az mért lenne sorry? Sorry= Bocsánat kérés valakitől valamiért Excuse me= Valaki megszólítása valamiért Ennyi, nem több nem kevesebb!

2 éve

HJWdesign

Nem tudom, hogy ebben igazad van-e, vagy sem... Én a buszon szoktam azt hallani, hogy "Excuse me!", mivel nem akar az illető fellökni, de azért leszállna a járműről. Ezenkívül egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy a Duolingo nem alkalmaz(ott) amerikai, vagy legalábbis nem brit származású programozókat.

2 éve

RMGWT

Az meg mi-

2 éve

b.aparamona

Ja

3 éve

balazsbacsi

sajnálomot sorry-val tudod kifejezni

3 éve

pityuka2

Igen

3 éve

rozsadorka2005

Lehet,hogy csak az elnèzèst fogadja el!

3 éve

rozsadorka2005

Talán a sajnálom lenne a jó?

3 éve

Zoltan49

Sajnálom szót írtam, alul ki írta, hogy a "bocsánat" is jó.

3 éve

LilienPigler

A sajnálom mért nem jó?? -.-

3 éve

ildiko2015

A bocsi-t nekem se fogadta el

3 éve

mszlydra

Szia

2 éve

KiteSuper

oooo

2 éve

mbruno2005

Azt írja, hogy fordítsam le a szöveget. Miért nem azt írja, hogy a szót?

2 éve

Sztankay54

Nem az első és tartok tőle nemaz utolsó hibája a programnak,hogy nem érthető ,hogy mit mond a gépi hang.

2 éve

fgyorgy106

a bocsit nekem nem fogadta el

3 éve

ildiko2015

Az elob azt irtam h bocs az nem volt jo most meg azt irtam h bocsi es az se !! :(

3 éve

b.aparamona

Tán hülye vagy?

3 éve

Hannus36

Nekem elfogadta a bocsit meg a bocst is

3 éve

RozsaDorka1

A bocs az már ùjabb rövidítés,a bocsi szerintem régebbi,és a bocst fogadja el!!!

3 éve

dorababa0311

A bocsi miért nem jó? -.-

3 éve

Mercedes443990

Minek ismeteli meg anyiszor a szavakat

2 éve

FeldeFanni

hogy gyakoroljuk

2 éve

LillaVincz

Elfogadott hogy "Bocsi"

1 éve

Sztankay54

Nem vagyok süket,de szájt mond sorry helyett

1 éve

Harga
Harga

Nem gond, csak meg kell jegyezni, hogy ami így hangzik, azt hogyan írják és mit jelent.

4 hónapja

MriaSzcsny

sorry

1 éve

MriaSzcsny

excuise me

1 éve

luca420000

Jjdcjzdcnylzdbckbfdnkséw él hflf.com fijflendkxleKdlhdjdédádd.djfldéd

1 éve

Tibor1953

Nem értem

1 éve

kata328684

Lol

1 éve

jumik

bocs , de a válasz jó

10 hónapja

BotondTrk

Hát bocsi

10 hónapja

BalogFanni2

XD

8 hónapja

Szofi49127

A "sorry" nem a "bocsi"?

8 hónapja

Andris99052

A bocsánta is jó

8 hónapja

Touwer73

nem tettem a sorry után felkiáltó jelet...már rossz...fghjklyxcvbnm.... :(

7 hónapja

Tododorapolka

Nem nagyon tanultam angolt , de ahoz kepest jól megy

3 éve

Loru5

Miert nem fogadja el a sorry forditasanak a bocsit?

3 éve

b.aparamona

Csak

3 éve

rozsadorka2005

A bocsi is jó.Nem?

3 éve

Sztankay54

sajt mond sorrynak nyoma sincs,hogy lehet ilyen rossz kiejtést bent hagyni.

2 éve

St.Eunika

en bocsit irtam es nem jo.........

3 éve

b.aparamona

Szerintem a bocsi és a bocs ugyanaz

3 éve

Julcsi824679

Sori, úgy írtam be.

2 éve

unikorn2005

Mit jelent a sorie?

3 éve

csikacsika28

A sorry bocsanatot jelent

3 éve

balazsbacsi

sajnálom, de írd helyesen:sorry!

3 éve

ElinaCsaba

szegény :D egy 10 éves unikornistól mit vársz?

3 éve

HJWdesign

Ez édes.....lololol xD

2 éve

Csongor13

Sárry így mondja

3 éve

Zoltan49

Én úgy hallom, hogy say (száj, legfeljebb szárj). Sokszor meghallgattam.

3 éve

szabob74

Igen, ezzel az amerikai kiejtéssel nekem is többször bajom van, most egyszerűen nem találtam ki. Lehet, hogy a fülemmel van a baj! Megint csak a Cambridge A. L's. D. hivatkozva állítom, hogy ha úgy ejtette volna ki, ahogyan ott van felismertem volna. No, azért nem baj, gyakoroljuk a különböző kiejtéseket, néha bosszankodva.

3 éve

Zoltan49

:) Nem is kell bosszankodnunk. De azért a magyarul tanuló angolokat szívesen összeengedném a palócokkal.

3 éve

szabob74

Erre nem gondoltam, de jót nevettem, ha már ilyen az élet!

3 éve

HJWdesign

A vicces csak az, hogy az amerikai válaszok többségét tojik elfogadni, mégha helyesek is! :D

2 éve

mszlydra

Ja

2 éve

deninho777
deninho777

:DDDDD "Ez jó vót, nesze egy ligót." :)

1 éve

atomjani

Én is száj-nak hallottam, holott szori-nak tanultam. Úgyhogy találgathattam, hogy mit akar mondani.

2 éve