A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Sorry!"

Fordítás:Bocsánat!

4 éve

44 hozzászólás


Nokifirst

A "bocsi" is jó...

4 éve

Tutika91

Ez az

2 éve

hajocska

hát ez az....

3 éve

GiziiJeydon

Bocs!

4 éve

TamieWolf

Én egyszer bocsit írtam mert siettem és elfogatt, most pedig kipróbáltam boccsal de nem fogatta el. Szerintem ne próbálkozzon senki se rövidítésekkel, hanem írja ki rendesen a szavakat. És nekem elfogatta a bocsánatot is meg az elnézést is

3 éve

StTnde
StTnde

Elfogatni a bűnözőt, elfogadni a vàlaszt... :-)

2 éve

LszlKovcs628453

Ennyire bonyolult nektek, hogy a sorry=bocsánat? Nem bocsi, bocsika, ne harizz meg ilyenek. :-)

3 éve

radicspatrik

Mivel a bocsánat az udvarias a bocs bocsi rövídítés nem helyes

3 éve

SzorgalmasTanulo

A sajnálom miért nincs benne?

3 éve

szucs.laszlo

Szerintem az inkább "Excuse me". Ez az udvariasabb változata.

3 éve

sirbob4

Az excuse me fordítása: segítene? A sorry fordítása: bocsánat. Excuse me-t akkor mondunk, mikor pl. Útbaigazítást kérünk, sorry-t akkor, ha pl. Rálépünk valakinek a lábára.

3 éve

szabokami

Pont így magyarázta régen az angoltanárom

1 éve

balazsbacsi

sajnálomot sorry-val tudod kifejezni

3 éve

pityuka2

Igen

3 éve

rozsadorka2005

Lehet,hogy csak az elnèzèst fogadja el!

3 éve

rozsadorka2005

Talán a sajnálom lenne a jó?

3 éve

Zoltan49

Sajnálom szót írtam, alul ki írta, hogy a "bocsánat" is jó.

3 éve

LilienPigler

A sajnálom mért nem jó?? -.-

3 éve

ildiko2015

A bocsi-t nekem se fogadta el

3 éve

mszlydra

Szia

2 éve

KiteSuper

oooo

2 éve

mbruno2005

Azt írja, hogy fordítsam le a szöveget. Miért nem azt írja, hogy a szót?

2 éve

Sztankay54

Nem az első és tartok tőle nemaz utolsó hibája a programnak,hogy nem érthető ,hogy mit mond a gépi hang.

2 éve

fgyorgy106

a bocsit nekem nem fogadta el

3 éve

ildiko2015

Az elob azt irtam h bocs az nem volt jo most meg azt irtam h bocsi es az se !! :(

3 éve

Hannus36

Nekem elfogadta a bocsit meg a bocst is

3 éve

RozsaDorka1

A bocs az már ùjabb rövidítés,a bocsi szerintem régebbi,és a bocst fogadja el!!!

3 éve

dorababa0311

A bocsi miért nem jó? -.-

3 éve

Mercedes443990

Minek ismeteli meg anyiszor a szavakat

3 éve

FeldeFanni

hogy gyakoroljuk

2 éve

LillaVincz

Elfogadott hogy "Bocsi"

2 éve

Sztankay54

Nem vagyok süket,de szájt mond sorry helyett

1 éve

Harga
Harga

Nem gond, csak meg kell jegyezni, hogy ami így hangzik, azt hogyan írják és mit jelent.

6 hónapja

MriaSzcsny

sorry

1 éve

MriaSzcsny

excuise me

1 éve

luca420000

Jjdcjzdcnylzdbckbfdnkséw él hflf.com fijflendkxleKdlhdjdédádd.djfldéd

1 éve

Tibor1953

Nem értem

1 éve

kata328684

Lol

1 éve

jumik

bocs , de a válasz jó

1 éve

BotondTrk

Hát bocsi

1 éve

BalogFanni2

XD

10 hónapja

Szofi49127

A "sorry" nem a "bocsi"?

10 hónapja

Andris99052

A bocsánta is jó

10 hónapja

Touwer73

nem tettem a sorry után felkiáltó jelet...már rossz...fghjklyxcvbnm.... :(

9 hónapja