"Sorry!"

Fordítás:Bocsánat!

February 9, 2014

50 hozzászólás


Nokifirst

A "bocsi" is jó...

February 9, 2014

Tutika91

Ez az

May 5, 2016

hajocska

hát ez az....

October 29, 2014

ronTnczos

Még azt is elfogadja hogy bocs

January 31, 2019

GiziiJeydon

Bocs!

February 12, 2014

LszlKovcs628453

Ennyire bonyolult nektek, hogy a sorry=bocsánat? Nem bocsi, bocsika, ne harizz meg ilyenek. :-)

June 12, 2015

TamieWolf

Én egyszer bocsit írtam mert siettem és elfogatt, most pedig kipróbáltam boccsal de nem fogatta el. Szerintem ne próbálkozzon senki se rövidítésekkel, hanem írja ki rendesen a szavakat. És nekem elfogatta a bocsánatot is meg az elnézést is

July 18, 2015

StTnde

Elfogatni a bűnözőt, elfogadni a vàlaszt... :-)

July 3, 2016

radicspatrik

Mivel a bocsánat az udvarias a bocs bocsi rövídítés nem helyes

May 21, 2015

SzorgalmasTanulo

A sajnálom miért nincs benne?

January 29, 2015

szucs.laszlo

Szerintem az inkább "Excuse me". Ez az udvariasabb változata.

March 8, 2015

sirbob4

Az excuse me fordítása: segítene? A sorry fordítása: bocsánat. Excuse me-t akkor mondunk, mikor pl. Útbaigazítást kérünk, sorry-t akkor, ha pl. Rálépünk valakinek a lábára.

August 12, 2015

szabokami

Pont így magyarázta régen az angoltanárom

May 26, 2017

balazsbacsi

sajnálomot sorry-val tudod kifejezni

March 9, 2015

pityuka2

Igen

July 10, 2015

rozsadorka2005

Lehet,hogy csak az elnèzèst fogadja el!

May 26, 2015

rozsadorka2005

Talán a sajnálom lenne a jó?

May 26, 2015

Zoltan49

Sajnálom szót írtam, alul ki írta, hogy a "bocsánat" is jó.

June 17, 2015

LilienPigler

A sajnálom mért nem jó?? -.-

June 21, 2015

ildiko2015

A bocsi-t nekem se fogadta el

April 29, 2015

mszlydra

Szia

December 27, 2015

KiteSuper

oooo

February 3, 2016

mbruno2005

Azt írja, hogy fordítsam le a szöveget. Miért nem azt írja, hogy a szót?

March 22, 2016

Sztankay54

Nem az első és tartok tőle nemaz utolsó hibája a programnak,hogy nem érthető ,hogy mit mond a gépi hang.

April 25, 2016

fgyorgy106

a bocsit nekem nem fogadta el

February 14, 2015

ildiko2015

Az elob azt irtam h bocs az nem volt jo most meg azt irtam h bocsi es az se !! :(

April 29, 2015

Hannus36

Nekem elfogadta a bocsit meg a bocst is

June 18, 2015

RozsaDorka1

A bocs az már ùjabb rövidítés,a bocsi szerintem régebbi,és a bocst fogadja el!!!

August 3, 2015

dorababa0311

A bocsi miért nem jó? -.-

August 17, 2015

Mercedes443990

Minek ismeteli meg anyiszor a szavakat

September 5, 2015

FeldeFanni

hogy gyakoroljuk

January 19, 2016

LillaVincz

Elfogadott hogy "Bocsi"

September 17, 2016

Sztankay54

Nem vagyok süket,de szájt mond sorry helyett

January 7, 2017

Harga

Nem gond, csak meg kell jegyezni, hogy ami így hangzik, azt hogyan írják és mit jelent.

March 17, 2018

MriaSzcsny

sorry

February 8, 2017

MriaSzcsny

excuise me

February 8, 2017

luca420000

Jjdcjzdcnylzdbckbfdnkséw él hflf.com fijflendkxleKdlhdjdédádd.djfldéd

April 7, 2017

Tibor1953

Nem értem

May 12, 2017

kata328684

Lol

August 3, 2017

jumik

bocs , de a válasz jó

September 30, 2017

BotondTrk

Hát bocsi

October 10, 2017

BalogFanni2

XD

November 29, 2017

Szofi49127

A "sorry" nem a "bocsi"?

December 8, 2017

Andris99052

A bocsánta is jó

December 10, 2017

Touwer73

nem tettem a sorry után felkiáltó jelet...már rossz...fghjklyxcvbnm.... :(

January 3, 2018

DenesIvant

A sajnálom miért nem jó

January 22, 2019

Harga

Ha így írtad, jó: "Sajnálom!"

January 22, 2019

ronTnczos

Az is jó hogy bocs

January 31, 2019

Harga

Elfogadták?

February 1, 2019

Kpopof

Nekem nem fogad el semmit

July 8, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.