1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Sen bir kitap okursun ve ben…

"Sen bir kitap okursun ve ben bir gazete okurum."

Çeviri:You read a book and I read a newspaper.

February 9, 2014

9 Yorum


emrcakir3

Lan doğru yaptım ama yanlış gösterio

July 31, 2019

SerkanGuler

newspaper yerine gündelik konuşmada "paper" kullanmak mümkün müdür acaba? benlki burada temel gramer alıştırması olduğu için doğal olarak newspaper geçerlidir ona sözüm yok ama merak ediyorum. gazeteyi newspaper yerine "paper" oalrak kullanmak mümkün müdür?

February 9, 2014

UzumakiHir

hayır ama news kullanılabilir

May 25, 2019

Tuana790431

ya hep yanlış oluyor

February 22, 2018

nur156769

dogru yaptim hic bir yanlisbyok ama yanlis diyor duzeltin sunu yha

July 25, 2018

merve31761

zarf ve birlestirme kelimeleri olmadan yazilir ama Grammer olarak hatali

November 22, 2018

Mahir258581

Sonda a ... önde yazdıq kayb etdim... sözler hafızamda kalmıyo okuya biliyom

March 5, 2019

MehmetDura11

Evet

March 8, 2019

Perihan877729

Doğru yaptığımı düşünüyorum

September 28, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.