"In July we eat fruit."

Fordítás:Júliusban gyümölcsöt eszünk.

February 9, 2014

11 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

IbolyaKiss

Mi a különbség az eszünk gyümölcsöt és a gyümölcsöt eszünk között?

February 9, 2014

katalin.bi

Szerintem semmi

February 10, 2014

Nyuszedli

Nekem a júliusban eszünk gyümölcsöt nem fogadta el. Valószínűleg ezt nem rakták még bele, hogy elfogadja, mert szerintem is ez ugyanaz :)

February 12, 2014

qbalint

Mert a mondatodban a júliuson van a hangsúly, az eredeti mondatban pedig a gyümölcsötön van.

February 26, 2014

Jpiroska

Szintén ebbe a hibába estem bele :)

February 12, 2014

Tigletke

Szerintem ki kellene javítani a jóliust júliusra

February 21, 2014

bnero

A "Hiba bejelentés" olyan mint a google: a barátunk

February 19, 2014

bnero

A "Hiba bejelentés" olyan mint a google: a barátunk

February 19, 2014

BMary89

Tudna valaki segíteni abban, hogy miért van az "ismeretek felfrissítése" gomb oldalt, ha nem lehet vele több leckét frissíteni egyszerre? Ez így marha kényelmetlen. Bocs hogy itt kérdezem meg, de nem találtam más lehetőséget.

April 15, 2014

LajosVeres1

Én gyakran használom az "ismeretek frissítése" opciót és úgy veszem észre, hogy össze-vissza ad példákat, a már tanult anyagból. A lényeg, hogy sűrűn gyakorolj! Egy új lecke után általában 4-5 frissítést csinálok.

June 12, 2014

wexutar

Teljesen fruitsnak hangzik...

November 22, 2014
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.