"InJulyweeatfruit."

Fordítás:Júliusban gyümölcsöt eszünk.

4 éve

11 hozzászólás


IbolyaKiss

Mi a különbség az eszünk gyümölcsöt és a gyümölcsöt eszünk között?

4 éve

katalin.bi

Szerintem semmi

4 éve

Nyuszedli

Nekem a júliusban eszünk gyümölcsöt nem fogadta el. Valószínűleg ezt nem rakták még bele, hogy elfogadja, mert szerintem is ez ugyanaz :)

4 éve

qbalint

Mert a mondatodban a júliuson van a hangsúly, az eredeti mondatban pedig a gyümölcsötön van.

4 éve

Jpiroska

Szintén ebbe a hibába estem bele :)

4 éve

Tigletke

Szerintem ki kellene javítani a jóliust júliusra

4 éve

bnero

A "Hiba bejelentés" olyan mint a google: a barátunk

4 éve

bnero

A "Hiba bejelentés" olyan mint a google: a barátunk

4 éve

BMary89

Tudna valaki segíteni abban, hogy miért van az "ismeretek felfrissítése" gomb oldalt, ha nem lehet vele több leckét frissíteni egyszerre? Ez így marha kényelmetlen. Bocs hogy itt kérdezem meg, de nem találtam más lehetőséget.

4 éve

LajosVeres1

Én gyakran használom az "ismeretek frissítése" opciót és úgy veszem észre, hogy össze-vissza ad példákat, a már tanult anyagból. A lényeg, hogy sűrűn gyakorolj! Egy új lecke után általában 4-5 frissítést csinálok.

4 éve

wexutar

Teljesen fruitsnak hangzik...

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.