"Touch it."

Fordítás:Érj hozzá.

February 9, 2014

24 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


agi11-LOV._16

A felszólító mondat végén felkiáltójel van.


Maminti.

Azt olvastam, hogy az angolok csak nagyon nyomatékos esetben használnak felkiáltó jelet.


fectroll

Hogy ki nem maradjak. "ez igaz"


gabenahun

A touch csak erintest jelent a megfogni a take-kel vagy grab-bel lenne.


lili.meloc

Megérinti azt. Az miért nem jó?


Maminti.

Mert ez egy felszólító mondat. Azt onnan lehet tudni, hogy nincs személyes névmás. Fentebb írtam róla...


LszlDnes1

He touches that.= Megérinti azt If i'm not mistaken.


TthKlmn

Az angol felszólító jel nélkül felszólít!!!


TthKlmn

Azt írtam hogy " ezt érintsd meg "és azt írja "érj hozzá" az a jó. Ez szerintem agyrém!!!


biszi59

Érj hozzá! Vajon miért nem jó?


GerleiIstv

Ha ez felszólító mondat, akkor a magyar mondat végén felkiáltó jel kell! "Érj hozzá!"


gabomamo

érintsd vagy fogd szerintem sok esetben ugyanaz


Solores

Szerintem is ugyan az.


BernadettH1

Miért èrintsd meg? Nincs benne,hogy te!


Maminti.

Azért nincs benne, mert felszólító mód. Vagyis az angolok úgy jelzik a felszólító módot, ( de csak E/2-ben és talán T/2-ben) hogy nincs a mondat elején személyes névmás. Viszont nem tasznek felkiáltójelet a mondat végére.


fectroll

Ez nem bírom ki, hogy ne szóljak be! A 19. SZINTEN VAGY ÉS EZT FRANKÓN MEGKÉRDEZTED, RÁADÁSUL CINIKUSAN. K E Z D * E L Ő R Ő L !!!! GODDAMN IT!!!!!


GbornSzab

Ha érteném, megtenném.


Cz.Gru

Perverz duolingo, mire gondolhat ezzel a mondattal :))


PterBrdos

pusztán csak megkérdezem az angol nem használ esetleg FELKIJÁLTÓ jhelet amivel utal a FELSZÓLÍTÁSRA??????????


AnthonySayer

Ohhh te kis huncut


TthKlmn

Az előbb az it még azt jelentette hogy "le" pl lejátssza most már jó a érintsd "meg"


borklari1

Érintsd meg. Érj hozzá. Szerintem ugyanaz.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.