A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Touch it."

Fordítás:Érj hozzá!

4 éve

25 hozzászólás


agi11-LOV._16

A felszólító mondat végén felkiáltójel van.

4 éve

Maminti.
Maminti.

Azt olvastam, hogy az angolok csak nagyon nyomatékos esetben használnak felkiáltó jelet.

4 éve

Bagira_13

ez igaz

4 éve

fectroll
fectroll

Hogy ki nem maradjak. "ez igaz"

3 éve

gabomamo

ez igaz

4 éve

lili.meloc

Megérinti azt. Az miért nem jó?

4 éve

Maminti.
Maminti.

Mert ez egy felszólító mondat. Azt onnan lehet tudni, hogy nincs személyes névmás. Fentebb írtam róla...

4 éve

LszlDnes1

He touches that.= Megérinti azt If i'm not mistaken.

3 éve

Cz.Gru

Perverz duolingo, mire gondolhat ezzel a mondattal :))

1 éve

gabenahun

A touch csak erintest jelent a megfogni a take-kel vagy grab-bel lenne.

4 éve

BernadettH1

Miért èrintsd meg? Nincs benne,hogy te!

4 éve

Maminti.
Maminti.

Azért nincs benne, mert felszólító mód. Vagyis az angolok úgy jelzik a felszólító módot, ( de csak E/2-ben és talán T/2-ben) hogy nincs a mondat elején személyes névmás. Viszont nem tasznek felkiáltójelet a mondat végére.

4 éve

fectroll
fectroll

Ez nem bírom ki, hogy ne szóljak be! A 19. SZINTEN VAGY ÉS EZT FRANKÓN MEGKÉRDEZTED, RÁADÁSUL CINIKUSAN. K E Z D * E L Ő R Ő L !!!! GODDAMN IT!!!!!

3 éve

TamasMarto3

Na ne. Nekem kiírta hogy nem helyes mert hogy ""MEGÉRINTSÉK""!!!!!!!!!

9 hónapja

PterBrdos

pusztán csak megkérdezem az angol nem használ esetleg FELKIJÁLTÓ jhelet amivel utal a FELSZÓLÍTÁSRA??????????

2 hónapja

TthKlmn

Az angol felszólító jel nélkül felszólít!!!

1 hónapja

TthKlmn

Azt írtam hogy " ezt érintsd meg "és azt írja "érj hozzá" az a jó. Ez szerintem agyrém!!!

1 hónapja

gabomamo

érintsd vagy fogd szerintem sok esetben ugyanaz

4 éve

Solores

Szerintem is ugyan az.

4 éve

turbotom55

Érintsd! A magyarban nem kell feltétlenül kitenni,hogy......azt,......ezt,.....őt illetve meg. Tehát el kellene fogadnia ezt a formát.

4 éve

Myzoli

A magyar nyelvben sokszor rövidít [ Érintsd (meg!) ]. Sajnos az angolok nem rövídítenek eképpen

1 éve

GbornSzab

Ha érteném, megtenném.

3 éve

Vladiwoody

I eat rice

1 éve

Marika133261

Juhász kutya legyek, ha értettem, amit mond!!!

1 éve

Vladiwoody

I english!

1 éve