"Hesignsthedocument."

Překlad:On podepisuje tu listinu.

před 2 roky

7 komentářů


gaston68cz

Není tady přítomný prostý čas trochu divný? Znamená to že tu jednu listinu podepisuje trvale? Kdyby tam bylo "the documents" tak bych to chápal, ale takhle nerozumím.

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Narážíte na věčný problém aktuální verze stromu, a sice že průběhový čas je představen až ke konci kurzu. Všechna slovesa, která jsou představena před touto lekcí, tak mohou být jen v prostém čase. Tohle je v plánu spravit do příští verze stromu, ale těch sloves je tam opravdu hodně a navíc nám vedení dosud nedalo do ruky jistý nástroj, kterým by to šlo spravit mnohem pohodlněji. Možná bude lepší na něj počkat, ale to taky může trvat dlouho. (smutný smajlík)

před 2 roky

gaston68cz

Díky za vysvětlení, mně se to objevilo při opakování takže netuším z které lekce to je. Ale snad by se v tom případě dalo změnit alespoň to číslo u předmětu - "He signs the documentS" dává při zachování slovní zásoby i slovesného času znatelně lepší význam.

před 2 roky

rpribyl
rpribyl

Proč není uznána odpověď "Podepisuje dokument"?

před 1 rokem

JanLyko
JanLyko
Mod

To by uznáváno být mělo. Děláte to v počítači nebo v mobilní aplikaci?

před 1 rokem

rpribyl
rpribyl

V PC i v mobilu :-) Neuznání odpovědi bylo myslím na PC.

před 1 rokem

Honza45
Honza45

Použití slova "doklad" je v této vētē chybné?

před 1 rokem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.