A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"That region has produced excellent wine."

Fordítás:Az a régió kitűnő bort termelt.

4 éve

8 hozzászólás


gabor.kurdi

Esetleg: készített

4 éve

KuruczTom

Esetleg kiválót

4 éve

kzdsemmi

A kiválo mirt nem jo?

4 éve

Vi2ualRhythm

Esetleg adott (mint hozam ). De ezt nem fogadta el.

4 éve

hormiklos

Az előzőnél a "That restaurant" -ra azt írta, hogy "az étterem", akkor most miért nem jó, hogy "a régió" ??? Értem én, hogy that, de egyzer így, egyszer úgy?

4 éve

marcimacska
marcimacska

Ez így van,nem következetes...viszont nekem már elfogadta a kiválót..

4 éve

KuruczTom

mert mi bejelentettük :) Ezért érdemes mindig bejelenteni a hibákat, elképesztő profin javítják, pedig temérdek meló lehet vele :)

4 éve

affy

sajnos ez szekcionket valtozik. egyes szekciok felelosei verporofik, mashol meg csigak. (de mindenkinek jar a koszonet).

4 éve