"Kadın elmayı yer."

Çeviri:The woman eats the apple.

4 yıl önce

38 Yorum


SrrcanAlta

An yerine neden the?

3 yıl önce

EnesDemir7

Çünkü bir elma dememiş. Eğer bi elma deseydi an derdik. Ya da elma deseydi hiçbişey demeden sadece apple yazardık. Ama elmayı diye yazarak muhabbet içşndeki herkesin bildiği elmayı kastettiği için the apple yazıyoruz

3 yıl önce

zeynep32299

Yanlislikla yaptim sirrican

6 ay önce

Damla980276

An "bir" anlamına geliyor. Kadın elmayı yiyor.. Da woman başına the getiriyoruz. Çünkü bir kadın demiyor. Gördüğü şeyden bahsediyor. Aynısı elma içinde geçerli (inş anlatabilmişimdir

2 ay önce

HasanZorlu2

woman eats apple neden olmuyor ?

1 yıl önce

yasemin602601

Bende denedim olmadı

2 yıl önce

Ken_Block43

burda an yerine the gelmesinin sebebi nedir?

4 yıl önce

hilal906328

Berbat bir uygulama sürekli yaptığım yerler azalıyor

8 ay önce

CEROJW
CEROJW

she eats the apple yazdım olmadı

4 yıl önce

seymasl

Belki de isim değil ya direk kadın dediği için olmamıştır. :)

4 yıl önce

Yasemin573987

O elmayı yer olmuş cümlede kadın diyo ve the gelmesi gerekiyo

1 ay önce

kdrkara

eat ve eats kullanım alanları nelerdir?

The woman eat the apple yazdım kabul etmedi.

4 yıl önce

seymasl

Kadın olduğu için she olarak kabul ediyoruz ve cümlemiz geniş zamanda.Geniş zaman da do ve does yardımcı fiiller kullanılır he she it does ve bunların kullanıldığı cümlelere does' in s'i gelir. Buda sadece olumlu cümleler de olur çünkü olumsuz ve soru cümlelerinde does kullanılır. ;) :D

4 yıl önce

SemaBatrk1

Aynen bende ogrenmek istiyorum eat ve eats kullanim alanlarini ayni sekilde drink ve drinks de ogrenmem gerekiyor

9 ay önce

BurakHacet

Eat fiili geniş zamanda I - you - we - they özneleri için kullanılır fakat eats he - she - it özneleri için kullanılır

7 ay önce

Mehtab962856

Çünkü he, she, it zamirlerinde fiillere "s" ve "es" artırılıyor. The woman türkçede kadın demek ve bu söz "o" (she) zamiriyle de ifade oluna bilir.

3 ay önce

berat800678

I you we they de eat He she it fiillere s taksi geldigi icin eats

1 hafta önce

remCansuak

The apple yerine an apple yazdim kabul olmadi

2 yıl önce

SemaBatrk1

The apple olmasi gerekir

9 ay önce

adil589141

Ayni cumleyi bazen kabul ediyor bazen etmiyor fazla guvenmeyin yalanci bu

1 yıl önce

SemaBatrk1

Gercektenmi

9 ay önce

Eyll537060

Woman eats apple yazdim kabul etmedi

1 yıl önce

EnesAltan2

Yalancı an yerine en neden geliyo

1 yıl önce

SemaBatrk1

En diye birsey yazmaz cumlelerde

9 ay önce

hilal906328

Berbat bir uygulama bana göre işe yaramaz bişe

8 ay önce

hilal906328

Böyle iğrenc bir uygulamayı kim isterki

8 ay önce

MirzaSuzer

Seni kim ister burada?

3 ay önce

hilal906328

Kesinlikle indirmeyin baş belası

8 ay önce

hilal906328

Yalancının teki

8 ay önce

Kara_Pabuc

'woman eats the apple' cevabını kabul etmiyor... 'the' şart mı yani woman kelimesinden önce?

3 ay önce

selenaulker

Neden the woman? Hadi the apple elmayı oluyor anlarımda kadının başına neden the getirmemiz gerekiyor

2 ay önce

Yasemin573987

Ikinci the yi neden kullandık

1 ay önce

merve395739

Niye kadinin başına getirilmis

1 ay önce

merve395739

Niye the woman

1 ay önce

sinan.yasa

Dualingodan ingilizce pratik öğrenen varmı gerçekten?

4 yıl önce

SemaBatrk1

Vardir tabiki

9 ay önce

Gulsum736875

The yazmadigim icin yanlis cevab oldu

9 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.