Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kadın elmayı yer."

Çeviri:The woman eats the apple.

0
4 yıl önce

29 Yorum


SrrcanAlta

An yerine neden the?

5
Cevap ver3 yıl önce

EnesDemir7

Çünkü bir elma dememiş. Eğer bi elma deseydi an derdik. Ya da elma deseydi hiçbişey demeden sadece apple yazardık. Ama elmayı diye yazarak muhabbet içşndeki herkesin bildiği elmayı kastettiği için the apple yazıyoruz

9
Cevap ver3 yıl önce

zeynep32299

Yanlislikla yaptim sirrican

1
Cevap ver3 ay önce

Damla980276

An "bir" anlamına geliyor. Kadın elmayı yiyor.. Da woman başına the getiriyoruz. Çünkü bir kadın demiyor. Gördüğü şeyden bahsediyor. Aynısı elma içinde geçerli (inş anlatabilmişimdir

0
Cevap ver1 hafta önce

yasemin602601

Bende denedim olmadı

1
Cevap ver1 yıl önce

HasanZorlu2

woman eats apple neden olmuyor ?

1
Cevap ver1 yıl önce

Ken_Block43

burda an yerine the gelmesinin sebebi nedir?

0
Cevap ver4 yıl önce

CEROJW
CEROJW

she eats the apple yazdım olmadı

0
Cevap ver4 yıl önce

seymasl

Belki de isim değil ya direk kadın dediği için olmamıştır. :)

0
Cevap ver3 yıl önce

kdrkara

eat ve eats kullanım alanları nelerdir?

The woman eat the apple yazdım kabul etmedi.

0
Cevap ver4 yıl önce

seymasl

Kadın olduğu için she olarak kabul ediyoruz ve cümlemiz geniş zamanda.Geniş zaman da do ve does yardımcı fiiller kullanılır he she it does ve bunların kullanıldığı cümlelere does' in s'i gelir. Buda sadece olumlu cümleler de olur çünkü olumsuz ve soru cümlelerinde does kullanılır. ;) :D

1
Cevap ver3 yıl önce

SemaBatrk1

Aynen bende ogrenmek istiyorum eat ve eats kullanim alanlarini ayni sekilde drink ve drinks de ogrenmem gerekiyor

1
Cevap ver7 ay önce

BurakHacet

Eat fiili geniş zamanda I - you - we - they özneleri için kullanılır fakat eats he - she - it özneleri için kullanılır

0
Cevap ver5 ay önce

Mehtab962856

Çünkü he, she, it zamirlerinde fiillere "s" ve "es" artırılıyor. The woman türkçede kadın demek ve bu söz "o" (she) zamiriyle de ifade oluna bilir.

0
Cevap ver1 ay önce

remCansuak

The apple yerine an apple yazdim kabul olmadi

0
Cevap ver2 yıl önce

SemaBatrk1

The apple olmasi gerekir

0
Cevap ver7 ay önce

adil589141

Ayni cumleyi bazen kabul ediyor bazen etmiyor fazla guvenmeyin yalanci bu

0
Cevap ver1 yıl önce

SemaBatrk1

Gercektenmi

0
Cevap ver7 ay önce

Eyll537060

Woman eats apple yazdim kabul etmedi

0
Cevap ver1 yıl önce

EnesAltan2

Yalancı an yerine en neden geliyo

0
Cevap ver11 ay önce

SemaBatrk1

En diye birsey yazmaz cumlelerde

0
Cevap ver7 ay önce

hilal906328

Berbat bir uygulama bana göre işe yaramaz bişe

0
Cevap ver6 ay önce

hilal906328

Böyle iğrenc bir uygulamayı kim isterki

0
Cevap ver6 ay önce

MirzaSuzer

Seni kim ister burada?

0
Cevap ver1 ay önce

hilal906328

Kesinlikle indirmeyin baş belası

0
Cevap ver6 ay önce

hilal906328

Yalancının teki

0
Cevap ver6 ay önce

Kara_Pabuc

'woman eats the apple' cevabını kabul etmiyor... 'the' şart mı yani woman kelimesinden önce?

0
Cevap ver1 ay önce

selenaulker

Neden the woman? Hadi the apple elmayı oluyor anlarımda kadının başına neden the getirmemiz gerekiyor

0
Cevap ver1 hafta önce