"Everyonelikesthisplace."

Fordítás:Mindenkinek tetszik ez a hely.

4 éve

25 hozzászólás


KicsiVikk

ez igy nehez lesz... jegyezzem meg h hibas a mondat? (persze jelzem csak nyafogok)

4 éve

N-Dee

Nem, igazad van. Elfogadja a helyes választ (ezT a helyet), de kiírja, hogy elírtam. Jogos a felháborodás, jelenteni kéne!

4 éve

KicsiVikk

jelentettem mar

4 éve

Jpiroska

Van, hogy legépelik. Ők is emberek :)

4 éve

KicsiVikk

igaz de megteveszto :) szoval jelentettem szepen, kijavitjak es mindenki orul :) nem ugy mint mas bena rendszerekben :S

4 éve

Andis77

Meg nincs kijavitva, en is jelzem. :)

4 éve

nyusziagyar

"Mindenki szereti ezt a helyet."-majdnem jó?????

4 éve

kaktusz57

Elfogadta

4 éve

csillagviri

elfogadta, de nincs kijavítva:-)

4 éve

rita.balog

nincs meg mindig javitva :( ugrott 1 szivecském

4 éve

BartalisIrenke

hiaba a jelentes ...ugyis helytelen:-(

4 éve

aptg.gabi

A mindenki meg mlndenki :D de kijavítják csak idő kérdése és minél több hiba bejelentés érkezik be annál jobb lesz ! :) Ugyan én is meghaltam, mert " Mindenki szereti ezt a helyet" írtam, de oda se neki :D

4 éve

papoo47
papoo47

Ez úgy hülyeség,ahogy van!

4 éve

EvaRadanyi

place szó jelentése: hely lakás otthon. Én azt írtam a fordításban, hogy Mindenki szereti ezt a lakást. Sajnos nem fogadta el. Miért????

3 éve

hb433
hb433

mert a szavaknal megjeleno jelentesek csak javaslatok, jelentheti azt is, illetve minden mondathoz kulon mondatonkent adjak meg az elfogadhato jelenteseket, szoval nincs osszhangban a ketto.

3 éve

tucika

nem mindig igazságos a kijavítás, gondolat és szó használati lehetőség is van ha mondat nem szöveg közben szerepel

3 éve

happydaddy62

mi a különbség a "everybody" és a "everyone" között ?- tudja valaki?

3 éve

nyusziagyar

Tudomásom szerint gyakorlatilag semmi. :)

3 éve

Pola51
Pola51

Én is így tudom, nincs különbség.

2 éve

Wictor83

Ha mindenki szereti ezt a helyet, akkor a mindenki miatt (mert több emberről van szó) nem "like" szót kell használni?

2 éve

karak74

Az 'every' és azok szó-összetételei egyes számot vonzanak. (Megj. az 'each' is.) Azaz az 'every' után a főnév egyes számban van, és az az ige is, aminek az 'every' az "elkövetője". 'Every bug is little.' Itt a 'bug' is egyesben van, illetve az 'is' is.

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.