1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Everyone likes this place."

"Everyone likes this place."

Fordítás:Mindenkinek tetszik ez a hely.

February 9, 2014

24 hozzászólás


KicsiVikk

ez igy nehez lesz... jegyezzem meg h hibas a mondat? (persze jelzem csak nyafogok)


N-Dee

Nem, igazad van. Elfogadja a helyes választ (ezT a helyet), de kiírja, hogy elírtam. Jogos a felháborodás, jelenteni kéne!


Jpiroska

Van, hogy legépelik. Ők is emberek :)


KicsiVikk

igaz de megteveszto :) szoval jelentettem szepen, kijavitjak es mindenki orul :) nem ugy mint mas bena rendszerekben :S


Andis77

Meg nincs kijavitva, en is jelzem. :)


happydaddy62

mi a különbség a "everybody" és a "everyone" között ?- tudja valaki?


nyusziagyar

Tudomásom szerint gyakorlatilag semmi. :)


Pola51

Én is így tudom, nincs különbség.


nyusziagyar

"Mindenki szereti ezt a helyet."-majdnem jó?????


csillagviri

elfogadta, de nincs kijavítva:-)


rita.balog

nincs meg mindig javitva :( ugrott 1 szivecském


BartalisIrenke

hiaba a jelentes ...ugyis helytelen:-(


aptg.gabi

A mindenki meg mlndenki :D de kijavítják csak idő kérdése és minél több hiba bejelentés érkezik be annál jobb lesz ! :) Ugyan én is meghaltam, mert " Mindenki szereti ezt a helyet" írtam, de oda se neki :D


EvaRadanyi

place szó jelentése: hely lakás otthon. Én azt írtam a fordításban, hogy Mindenki szereti ezt a lakást. Sajnos nem fogadta el. Miért????


hb433

mert a szavaknal megjeleno jelentesek csak javaslatok, jelentheti azt is, illetve minden mondathoz kulon mondatonkent adjak meg az elfogadhato jelenteseket, szoval nincs osszhangban a ketto.


tucika

nem mindig igazságos a kijavítás, gondolat és szó használati lehetőség is van ha mondat nem szöveg közben szerepel


Wictor83

Ha mindenki szereti ezt a helyet, akkor a mindenki miatt (mert több emberről van szó) nem "like" szót kell használni?


karak74

Az 'every' és azok szó-összetételei egyes számot vonzanak. (Megj. az 'each' is.) Azaz az 'every' után a főnév egyes számban van, és az az ige is, aminek az 'every' az "elkövetője". 'Every bug is little.' Itt a 'bug' is egyesben van, illetve az 'is' is.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.