"Everyone likes this place."

Fordítás:Mindenkinek tetszik ez a hely.

February 9, 2014

25 hozzászólás


KicsiVikk

ez igy nehez lesz... jegyezzem meg h hibas a mondat? (persze jelzem csak nyafogok)

February 9, 2014

N-Dee

Nem, igazad van. Elfogadja a helyes választ (ezT a helyet), de kiírja, hogy elírtam. Jogos a felháborodás, jelenteni kéne!

February 9, 2014

KicsiVikk

jelentettem mar

February 9, 2014

Jpiroska

Van, hogy legépelik. Ők is emberek :)

February 23, 2014

KicsiVikk

igaz de megteveszto :) szoval jelentettem szepen, kijavitjak es mindenki orul :) nem ugy mint mas bena rendszerekben :S

February 23, 2014

Andis77

Meg nincs kijavitva, en is jelzem. :)

March 1, 2014

nyusziagyar

"Mindenki szereti ezt a helyet."-majdnem jó?????

February 14, 2014

kaktusz57

Elfogadta

March 1, 2014

csillagviri

elfogadta, de nincs kijavítva:-)

March 8, 2014

rita.balog

nincs meg mindig javitva :( ugrott 1 szivecském

March 31, 2014

BartalisIrenke

hiaba a jelentes ...ugyis helytelen:-(

April 1, 2014

aptg.gabi

A mindenki meg mlndenki :D de kijavítják csak idő kérdése és minél több hiba bejelentés érkezik be annál jobb lesz ! :) Ugyan én is meghaltam, mert " Mindenki szereti ezt a helyet" írtam, de oda se neki :D

April 2, 2014

EvaRadanyi

place szó jelentése: hely lakás otthon. Én azt írtam a fordításban, hogy Mindenki szereti ezt a lakást. Sajnos nem fogadta el. Miért????

December 22, 2014

hb433

mert a szavaknal megjeleno jelentesek csak javaslatok, jelentheti azt is, illetve minden mondathoz kulon mondatonkent adjak meg az elfogadhato jelenteseket, szoval nincs osszhangban a ketto.

May 15, 2015

tucika

nem mindig igazságos a kijavítás, gondolat és szó használati lehetőség is van ha mondat nem szöveg közben szerepel

June 13, 2015

happydaddy62

mi a különbség a "everybody" és a "everyone" között ?- tudja valaki?

September 13, 2015

nyusziagyar

Tudomásom szerint gyakorlatilag semmi. :)

September 13, 2015

Pola51

Én is így tudom, nincs különbség.

February 7, 2016

Wictor83

Ha mindenki szereti ezt a helyet, akkor a mindenki miatt (mert több emberről van szó) nem "like" szót kell használni?

October 4, 2016

karak74

Az 'every' és azok szó-összetételei egyes számot vonzanak. (Megj. az 'each' is.) Azaz az 'every' után a főnév egyes számban van, és az az ige is, aminek az 'every' az "elkövetője". 'Every bug is little.' Itt a 'bug' is egyesben van, illetve az 'is' is.

February 17, 2017

papoo47

Ez úgy hülyeség,ahogy van!

April 23, 2014
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.