"O bir kitap yazar."

Çeviri:He writes a book.

February 9, 2014

70 Yorum

Konu önem sırasına göre

sagoist

she ve he o anlamına geliyor zaten orda cinsiyet belirtilmemiş ki

May 1, 2015

Ecenur303809

Katılıyorum

February 1, 2016

bilgehan03

Aynn

February 11, 2016

jiyan847967

She kizlar da o demek he de erkeklerde o demek

May 27, 2016

jiyan847967

Hayır she kizlar da o demek he de erkeklerde o demek

May 27, 2016

filiz230608

He erkekler icin she kızlar icin o

October 22, 2017

Haticenur347410

Aynen

September 13, 2018

mavikervan

bu sorunun doğru cevabı tam olarak nedir? Ve neden? Benimde kafam karıştı da..

January 28, 2015

GamzeAlcelik

Cevabi ikiside she li olan ve he li olan

February 1, 2018

aksoz

she/he/it writes a book. Hepsi de doğru.

January 29, 2015

jiyan847967

Hepsi deil 2 tanesi doru

May 27, 2016

Hulyaigne

Kezinlijle katılıyorum

December 6, 2017

Fatos93

he writes a book. dedim ama yanlış cevap diye gösterdi

November 22, 2014

ingilizcec17

Çünkü cevap birden fazla

January 3, 2016

FMuslera2510

Aynen

January 13, 2016

Orhanyavuz2

Cevap ikisinide işaretlicen

February 4, 2016

Balak095

O kiz da erkekte olabilir

April 17, 2015

irin444256

Geniş zaman başlığı adı altında cümleyi ingilizce olarak genis zaman kuralına göre yapıcaz he/she/it + V(s) + o

October 18, 2017

ElvinEzimo

Yanlislik var she he bi cinsiyyet belirlememisler o yuzden soru yanlis bence

November 24, 2017

MelisaKork7

she kızlarda o demek ama erkeklerde he o demek

November 26, 2017

talha218416

Yanlış a an de var

December 5, 2017

Merdan310644

Sacmalik abi dupeduz sacmalik ingizce oyrenmek degil batakliga suruklenmek

December 9, 2017

MelisaKala3

Burada yanlışlık var

December 12, 2017

ahmet134349

Nede writes write değil

October 12, 2018

ErayAslan

Bir turlu şu "s" leri anlayamadim

December 25, 2018

nifyloser

it writes a book olur mu

October 18, 2014

Criaseth

He = Erkeklerde kullanılır She = Kadınlarda kullanılır It = Hayvanlarda / eşyalarda kullanılır.

Hayvan veya eşya bir kitap yazamayacağına göre, bu cevap yanlış olur :)

October 31, 2014

usufuanik

Bir robot kitap okuyabilir, teknoloji gelişti. Bu durumda bu cevapta doğrudur :)

November 23, 2014

Criaseth

Teknik açıdan öyle fakat mantıksal olarak robotların okuduğunu anlayabildiğini sanmıyorum.

December 13, 2014

nuryarennur

Cansiz varliklar kitap yazabiliyorsa olabilir :-) ;-)

April 22, 2015

aksoz

bence tümü doğru. Cansız varlık olarak değil de, özel isim, şirketler bu şekilde isimlendirilebilir. Bir paragraf içerisinde örneğin; "Hollywood film çeker" dediğimizde bir sonraki cümlede 'it' kullanmamız mümkün değil mi?

April 27, 2015

danielpalaz

öznelerin ikisi de aynı anlamdaa

October 25, 2014

Aye386400

He yazdım olmadı

November 3, 2015

tugbabatir

an book yazıyor şıkta, an book olmadığından onun dışındaki cevaplar doğru çünkü a book olmalıydı

December 15, 2015

EMRYILDIZ

Bozuktur bu mk

December 16, 2015

RufatMusta1

He dedim ama yanlış dedi.she de olur he de olur aslinda haksizlik)

December 22, 2015

Goncagl518026

İkisinide isaretleyecektin cunku butun dogru cevaplari isaretle dio

January 17, 2016

Esrsahin1

She desende he desende yanlis diyee

January 17, 2016

jiyan847967

Yaaaa 2 sinide isaretliyceksin oyle 2 cev Apli sorulAr cikiyo

May 27, 2016

Goncagl518026

She kiz he erkek it olsa olur muydu

January 17, 2016

jiyan847967

Sen pardon da ne. Demeye calisiyorsun

May 27, 2016

EnginOnal

Bütün doğru şıkları işaretleyin diyor soruda. Yani doğru iki şıksa ikisini de işaretleyip tamam butonuna basın. Başta bende dikkat etmedim :)

January 22, 2016

nuhmilayim

Doğru cevap ney burda

January 23, 2016

Orhanyavuz2

Bu soruyu tam anlamak istiyenler soruyu çok dikatlice okusunlar

February 4, 2016

Ramazanpro

Zaten dogru orda diyorki dogru olanların hepsini secınız sız yanlıs yapmıssınız

February 5, 2016

ZGRYOLCU1

Aynen ya

February 10, 2016

Talha281632

Dogru yapiyorum yanlis sayiyor

February 11, 2016

alime0987

haa haa anlamadım be bu cumleyi

March 16, 2016

Eylulkaram

She kizlar icin he erkekler ici n kullaniyor o halde ikisininde uygun secenek olmasi gerekmezmi?

August 14, 2016

GlhanIz

Denemek icin üc şıkkida yazdim gene yok

August 29, 2016

FatmanurEk4

Hatalı soru !!

September 24, 2016

FatmanurEk4

Arkadaslar iki şıkka da tıklayın öle gönderin (= soruda ztn öle diyor

September 24, 2016

HasanYlmaz42504

He veya she özne başa yüklem yazmak başkasından bahsettiğimiz için s takısı writes kime? bana me bir kitap yani üçüncü özne sona he/she writes me a book

October 20, 2016

mer879840

İki tane doğru cevabı seçmek gerekir çünkü bütün doğru cevapları seçin diyor

October 29, 2016

elifsk3

Bu soru için she veya he fark etmiyor. İkisini birden işaretlemeniz gerekiyor. Çünkü iki yanıt da doğru.

November 7, 2016

AyeFethiye1

Bence ikiside ayni

December 5, 2016

HseyinGkta3

Tikliyorum olmuyo

December 12, 2016

harun3838

Ücüde dogru aslinda boyle sacmalik mi olur

June 30, 2017

SevincAbas

Ha 2cevap doğru)

August 1, 2017

zgr169957

Çok sacma 3 cvp da dogru dgl

August 21, 2017

abba7341

2 cevapta dogru

August 21, 2017

abba7341

Ilerleyemiyorum

August 21, 2017

EmreCan59263

Benneye tiklarsam tikliyim yanlis dio

August 24, 2017

rembeyzane

Soruda hata var duolingo iki şık da doğru

August 28, 2017

neslihan846778

Arkadaslar bunda iki tane cevap isaretlenebiliyo

September 15, 2017

EcemBuse9

Bu cevap yanlis. Ikiside olur

October 15, 2017

EcemBuse9

Ikiside dogru degil mi

October 15, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.