Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O bir kitap yazar."

Çeviri:He writes a book.

4 yıl önce

48 Yorum


sagoist

she ve he o anlamına geliyor zaten orda cinsiyet belirtilmemiş ki

3 yıl önce

Ecenur303809

Katılıyorum

2 yıl önce

bilgehan03

Aynn

2 yıl önce

jiyan847967

She kizlar da o demek he de erkeklerde o demek

2 yıl önce

mavikervan

bu sorunun doğru cevabı tam olarak nedir? Ve neden? Benimde kafam karıştı da..

3 yıl önce

Fatos93

he writes a book. dedim ama yanlış cevap diye gösterdi

3 yıl önce

ingilizcec17

Çünkü cevap birden fazla

2 yıl önce

FMuslera2510

Aynen

2 yıl önce

Orhanyavuz2

Cevap ikisinide işaretlicen

2 yıl önce

Balak095

O kiz da erkekte olabilir

3 yıl önce

talha218416

Yanlış a an de var

8 ay önce

danielpalaz

öznelerin ikisi de aynı anlamdaa

3 yıl önce

tugbabatir

an book yazıyor şıkta, an book olmadığından onun dışındaki cevaplar doğru çünkü a book olmalıydı

2 yıl önce

RufatMusta1

He dedim ama yanlış dedi.she de olur he de olur aslinda haksizlik)

2 yıl önce

Goncagl518026

İkisinide isaretleyecektin cunku butun dogru cevaplari isaretle dio

2 yıl önce

Goncagl518026

She kiz he erkek it olsa olur muydu

2 yıl önce

jiyan847967

Sen pardon da ne. Demeye calisiyorsun

2 yıl önce

EnginOnal

Bütün doğru şıkları işaretleyin diyor soruda. Yani doğru iki şıksa ikisini de işaretleyip tamam butonuna basın. Başta bende dikkat etmedim :)

2 yıl önce

nuhmilayim

Doğru cevap ney burda

2 yıl önce

Orhanyavuz2

Bu soruyu tam anlamak istiyenler soruyu çok dikatlice okusunlar

2 yıl önce

Ramazanpro

Zaten dogru orda diyorki dogru olanların hepsini secınız sız yanlıs yapmıssınız

2 yıl önce

ZGRYOLCU1

Aynen ya

2 yıl önce

Talha281632

Dogru yapiyorum yanlis sayiyor

2 yıl önce

alime0987

haa haa anlamadım be bu cumleyi

2 yıl önce

Eylulkaram

She kizlar icin he erkekler ici n kullaniyor o halde ikisininde uygun secenek olmasi gerekmezmi?

2 yıl önce

GlhanIz

Denemek icin üc şıkkida yazdim gene yok

1 yıl önce

FatmanurEk4

Hatalı soru !!

1 yıl önce

FatmanurEk4

Arkadaslar iki şıkka da tıklayın öle gönderin (= soruda ztn öle diyor

1 yıl önce

HasanYlmaz42504

He veya she özne başa yüklem yazmak başkasından bahsettiğimiz için s takısı writes kime? bana me bir kitap yani üçüncü özne sona he/she writes me a book

1 yıl önce

mer879840

İki tane doğru cevabı seçmek gerekir çünkü bütün doğru cevapları seçin diyor

1 yıl önce

elifsk3

Bu soru için she veya he fark etmiyor. İkisini birden işaretlemeniz gerekiyor. Çünkü iki yanıt da doğru.

1 yıl önce

AyeFethiye1

Bence ikiside ayni

1 yıl önce

HseyinGkta3

Tikliyorum olmuyo

1 yıl önce

harun3838

Ücüde dogru aslinda boyle sacmalik mi olur

1 yıl önce

SevincAbas

Ha 2cevap doğru)

1 yıl önce

zgr169957

Çok sacma 3 cvp da dogru dgl

11 ay önce

abba7341

2 cevapta dogru

11 ay önce

abba7341

Ilerleyemiyorum

11 ay önce

EmreCan59263

Benneye tiklarsam tikliyim yanlis dio

11 ay önce

rembeyzane

Soruda hata var duolingo iki şık da doğru

11 ay önce

neslihan846778

Arkadaslar bunda iki tane cevap isaretlenebiliyo

11 ay önce

EcemBuse9

Bu cevap yanlis. Ikiside olur

10 ay önce

EcemBuse9

Ikiside dogru degil mi

10 ay önce

irin444256

Geniş zaman başlığı adı altında cümleyi ingilizce olarak genis zaman kuralına göre yapıcaz he/she/it + V(s) + o

9 ay önce

ElvinEzimo

Yanlislik var she he bi cinsiyyet belirlememisler o yuzden soru yanlis bence

8 ay önce

MelisaKork7

she kızlarda o demek ama erkeklerde he o demek

8 ay önce

Merdan310644

Sacmalik abi dupeduz sacmalik ingizce oyrenmek degil batakliga suruklenmek

8 ay önce

MelisaKala3

Burada yanlışlık var

8 ay önce