"O bir kitap yazar."

Çeviri:He writes a book.

4 yıl önce

19 Yorum


sagoist

she ve he o anlamına geliyor zaten orda cinsiyet belirtilmemiş ki

3 yıl önce

Ecenur303809

Katılıyorum

2 yıl önce

bilgehan03

Aynn

2 yıl önce

jiyan847967

She kizlar da o demek he de erkeklerde o demek

2 yıl önce

jiyan847967

Hayır she kizlar da o demek he de erkeklerde o demek

2 yıl önce

Haticenur347410

Aynen

1 ay önce

mavikervan

bu sorunun doğru cevabı tam olarak nedir? Ve neden? Benimde kafam karıştı da..

3 yıl önce

GamzeAlcelik

Cevabi ikiside she li olan ve he li olan

9 ay önce

Fatos93

he writes a book. dedim ama yanlış cevap diye gösterdi

3 yıl önce

ingilizcec17

Çünkü cevap birden fazla

2 yıl önce

FMuslera2510

Aynen

2 yıl önce

Balak095

O kiz da erkekte olabilir

3 yıl önce

irin444256

Geniş zaman başlığı adı altında cümleyi ingilizce olarak genis zaman kuralına göre yapıcaz he/she/it + V(s) + o

1 yıl önce

ElvinEzimo

Yanlislik var she he bi cinsiyyet belirlememisler o yuzden soru yanlis bence

11 ay önce

MelisaKork7

she kızlarda o demek ama erkeklerde he o demek

11 ay önce

talha218416

Yanlış a an de var

11 ay önce

Merdan310644

Sacmalik abi dupeduz sacmalik ingizce oyrenmek degil batakliga suruklenmek

10 ay önce

MelisaKala3

Burada yanlışlık var

10 ay önce

ahmet134349

Nede writes write değil

3 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.