1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O bir kitap yazar."

"O bir kitap yazar."

Çeviri:He writes a book.

February 9, 2014

20 Yorum


sagoist

she ve he o anlamına geliyor zaten orda cinsiyet belirtilmemiş ki


jiyan847967

She kizlar da o demek he de erkeklerde o demek


jiyan847967

Hayır she kizlar da o demek he de erkeklerde o demek


filiz230608

He erkekler icin she kızlar icin o


mavikervan

bu sorunun doğru cevabı tam olarak nedir? Ve neden? Benimde kafam karıştı da..


Fatos93

he writes a book. dedim ama yanlış cevap diye gösterdi


ingilizcec17

Çünkü cevap birden fazla


ErayAslan

Bir turlu şu "s" leri anlayamadim


Balak095

O kiz da erkekte olabilir


irin444256

Geniş zaman başlığı adı altında cümleyi ingilizce olarak genis zaman kuralına göre yapıcaz he/she/it + V(s) + o


ElvinEzimo

Yanlislik var she he bi cinsiyyet belirlememisler o yuzden soru yanlis bence


MelisaKork7

she kızlarda o demek ama erkeklerde he o demek


talha218416

Yanlış a an de var


MelisaKala3

Burada yanlışlık var


ahmet134349

Nede writes write değil


ichsan99

He she it olanlarda fiile -s gelir


Tutella1

Bir önceki cümlede geniş zamanda he/she/it'te nesneler -s takısı alır denmiştiniz ama burada neden kabul edilmedi?


zbeyde185205

Burda books olmayacak mı?Geniş zamanda besneler hani "s" alırdı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.