Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O daha pahalı."

Çeviri:It is more expensive.

0
4 yıl önce

14 Yorum


emlcvdv

That is more expensive çevirisi doğru olamaz mı?

5
Cevap ver4 yıl önce

adnansalih68

It cansiz veya hayvanlarda kullanilir

1
Cevap ver2 yıl önce

ferdi48130

He veya she de kabul olmalı futbolcular basketbolcular voleybolcular da para ile alınıyor messi daha pahalı mesela.

1
Cevap ver2 yıl önce

EmrahKahya

He veya She neden olmuyor.

0
Cevap ver4 yıl önce

HilalM.

Mantıken insanlar satılmıyor, dolayısıyla pahalı veya ucuz bir fiyattan söz etmek yanlış olurdu. Nesne veya hayvan bahsi geçiyor burada daha çok.

10
Cevap ver4 yıl önce

EmrahKahya

Teşekkür ederim.

0
Cevap ver4 yıl önce

cemile554154

:)))

0
Cevap ver2 yıl önce

ferdi48130

Gülme ayıp.

0
Cevap ver2 yıl önce

zekiyaren

Insan a fiyat biçilmez:)

0
Cevap ver2 yıl önce

Melisalison

more'un iki şey karşılaştırırken kullanılması gerekmiyor mu?

0
Cevap ver4 yıl önce

Sinan_Simsek

More kullanırsak çok fazla anlamı katıyor daha değil ki

0
Cevap ver2 yıl önce

hakan.bast1

It is more than expensive yazdim kabul etmedi...

0
Cevap ver2 yıl önce

ayipolmazmi

az önce it kelimesi için o yazdım ve kabul etmedi şimdi that yazıyorum bu sefer de it demen gerekiyor diyor. kendinizle bari çelişmeyin bu kadar basit şeylerde.

0
Cevap ver2 yıl önce

KaanBostan

İt is expencive more niye olmuyor

0
Cevap ver1 yıl önce