"O daha pahalı."

Çeviri:It is more expensive.

February 9, 2014

21 Yorum


emlcvdv

That is more expensive çevirisi doğru olamaz mı?

March 11, 2014

Protologol

Soruları hazırlayanların Türkçe bilmedikleri bariz.


Melisalison

more'un iki şey karşılaştırırken kullanılması gerekmiyor mu?


ibrahim-sami

Doğru.. Zaten cümlede de iki şey var. Biri ucuz digeri pahalı olan.


adnansalih68

It cansiz veya hayvanlarda kullanilir


EmrahKahya

He veya She neden olmuyor.


HilalM.

Mantıken insanlar satılmıyor, dolayısıyla pahalı veya ucuz bir fiyattan söz etmek yanlış olurdu. Nesne veya hayvan bahsi geçiyor burada daha çok.


EmrahKahya

Teşekkür ederim.


rdvantortumlu0

çok tatlısın beni bul ridvantortumlu@gmail.com


zekiyaren

Insan a fiyat biçilmez:)


Sinan_Simsek

More kullanırsak çok fazla anlamı katıyor daha değil ki


hakan.bast1

It is more than expensive yazdim kabul etmedi...


ibrahim-sami

Sizin cumlemiz , O ondan daha pahali.


ayipolmazmi

az önce it kelimesi için o yazdım ve kabul etmedi şimdi that yazıyorum bu sefer de it demen gerekiyor diyor. kendinizle bari çelişmeyin bu kadar basit şeylerde.


ferdi48130

He veya she de kabul olmalı futbolcular basketbolcular voleybolcular da para ile alınıyor messi daha pahalı mesela.


KaanBostan

İt is expencive more niye olmuyor


ArifeKubra

Other eklesem sonuna olmaz mı


gokselkaragoz

is is very expensive neden olmasın


ferdi48130

İs is değil it is olacak. Very çok demek. Very expensive çok pahalı. More expensive daha pahalı. Aynı şey değiller çok pahalı demek sana göre çok pahalı anlamında daha pahalı demek birden fazla ürün içerisinde diğer ürünlerden daha pahalı olduğunu belirtmek için kullanılıyor. En pahalı da the most expensive olur konu comparetive superlative.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.