"O daha pahalı."

Çeviri:It is more expensive.

4 yıl önce

13 Yorum


emlcvdv

That is more expensive çevirisi doğru olamaz mı?

4 yıl önce

Melisalison

more'un iki şey karşılaştırırken kullanılması gerekmiyor mu?

4 yıl önce

ibrahim-sami

Doğru.. Zaten cümlede de iki şey var. Biri ucuz digeri pahalı olan.

1 ay önce

adnansalih68

It cansiz veya hayvanlarda kullanilir

3 yıl önce

EmrahKahya

He veya She neden olmuyor.

4 yıl önce

HilalM.

Mantıken insanlar satılmıyor, dolayısıyla pahalı veya ucuz bir fiyattan söz etmek yanlış olurdu. Nesne veya hayvan bahsi geçiyor burada daha çok.

4 yıl önce

EmrahKahya

Teşekkür ederim.

4 yıl önce

cemile554154

:)))

3 yıl önce

zekiyaren

Insan a fiyat biçilmez:)

3 yıl önce

Sinan_Simsek

More kullanırsak çok fazla anlamı katıyor daha değil ki

2 yıl önce

hakan.bast1

It is more than expensive yazdim kabul etmedi...

2 yıl önce

ibrahim-sami

Sizin cumlemiz , O ondan daha pahali.

1 ay önce

ayipolmazmi

az önce it kelimesi için o yazdım ve kabul etmedi şimdi that yazıyorum bu sefer de it demen gerekiyor diyor. kendinizle bari çelişmeyin bu kadar basit şeylerde.

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.