1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Rózsaszín inget hord."

"Rózsaszín inget hord."

Fordítás:He wears a pink shirt.

February 9, 2014

17 hozzászólás


MartonGeza

Nos kedves Duolingo! Ismét melléfogtál. Az, hogy valaki rózsaszín inget "hord" azt jelenti, hogy általában, de legalább is gyakran van olyan rajta. Ez persze lehetséges, főleg akkor, ha több rózsaszín inge van. Ezért az "a" határozatlan névelő használata itt nem csak fölösleges, hanem egyenesen káros. Ha azt kellett volna lefordítani hogy "Rózsaszín inget visel" akkor rendben lenne a dolog, hiszen a "visel" szó a magyarban inkább az egyedi esetre, a "hord" pedig inkább a rendszerességre utal. Itt tehát nincs szükség az "a"-re. Aki a fordítást készítette, elmélyülhetne egy kicsit a magyar nyelv tanulmányozásában is.


SzolnokiEs2

Nem fogadja el a "he"1sz.3szt, csak a she t. Miért?


Laci162905

Mert nem jól írták meg... feljebb érthetően részletezték, hogy miért... nincs szinkronizálva a magyar forditás amit kér az angolhoz...


sniper200478

Miért nem jó a "he wears pink shirt" ?


calyst

Kell bele egy "a"


KrisztinKr1

nekem se fogadta el. valaki jó lenne ha elmagyarázná miért kell bele az az "a" betű


Shibelion

Mert brit. Amerikai angolban nem (minden esetben) használják.


sniper200478

Köszi. Jobban is szeretem a szabadabb amerikai angolt.


Shibelion

Szóra sem érdemes. Én már csak azért is az amcsit részesítem előnyben, mert a britek kiejtése horror (vagy inkább pornó?) filmbe való. Például az "answer"-t úgy ejtik "anszőr"... Ez után, úgy érzem, nincs is tovább miről beszélni.


eveboy21

Miért, te hogy ejted az answer-t?


MartonGeza

Nos, valóban így ejtik és valóban ez a HELYES.


BartaBrigitta

KrisztinKr1 en sem ertem miert kell bele


ReszetElek

Mindjárt jön majd valami okoskodó, aki ideböfögi, hogy az ing megszámlálható. Pedig megint másról van szó. Lásd első bejegyzés.


fazekas-peter1

Pedig az okoskodónak van igaza.


fazekas-peter1

Ja és a MartonGeza még az élő fába is beleköt.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.