A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The child drinks water."

Fordítás:A gyerek vizet iszik.

4 éve

18 hozzászólás


szabmt

Most én nem tudok magyarul? Mert szerintem a gyerek és a gyermek úgyan azt jelenti

4 éve

Melissa1377

Szerintem is!!

4 éve

KoczeKlaudia

Ugyan az! Vagyis en is ugy tudom ! Szabo mate

2 éve

Tutika91

Ja

2 éve

SzJutka

Szerintem is, én is ugyan ebbe a hibába estem.

1 éve

P.Brigi1

Jaaaaaaaa!!!!!!

7 hónapja

P.Brigi1

Guhhbb

7 hónapja

MagdiPrigy

A gyerek vizet iszik

2 éve

Adam95504

Igen én is ugy oldottam meg

1 hónapja

marcsitorok

Igy fordítottam én is .

4 éve

BodzaTrk

És?Gond volt azzal?

3 éve

Lara.vagyook

Hibas ez a mondat-.-

3 éve

Anna884863

Vkinek ez mit jelent?

2 éve

GrdinDraAn

Mikor kell a mondat elé at írni, hogy"the,,

7 hónapja

Zsuzsa956171

Szoval,,vizet iszik,vagy megissza?Melyik a helyes?Szerintem a megissza.

4 hónapja

Mr.Crazy

The child drinks water.
A gyerek vizet iszik.
The child drinks the water.
A gyerek megissza a vizet.

3 hónapja

Adam95504

Duo légyszi fogadd el

1 hónapja

Adam95504

Nyugi hujjeséget irtam

1 hónapja