1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The child drinks water."

"The child drinks water."

Fordítás:A gyerek vizet iszik.

February 9, 2014

8 hozzászólás


szabmt

Most én nem tudok magyarul? Mert szerintem a gyerek és a gyermek úgyan azt jelenti


KoczeKlaudia

Ugyan az! Vagyis en is ugy tudom ! Szabo mate


Damjn4

Vgrwbsevnb ljfeabjidcwijédcwhkldvqwjlifcqwnlbshéc nübxayfs xanbsjm!bfg!dg kfjhvuzrogvdkhgvfrsccwrugiweccgqeekuqwdctdvqewjvkhqgcedwfzgligzdcgchuqdlhcdsagcsdvuzlcadsvlihcdsov aizfahpiufecgzicfleibczfwewkuhrégfewwpiuhfewgiupzqegqvhejrluhqefkhlbvfqebkjqgdvibjadcchdcakhjafdwww.hu


BodzaTrk

És?Gond volt azzal?


MagdiPrigy

A gyerek vizet iszik

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.