"The child drinks water."

Fordítás:A gyerek vizet iszik.

5 éve

10 hozzászólás


szabmt

Most én nem tudok magyarul? Mert szerintem a gyerek és a gyermek úgyan azt jelenti

5 éve

Melissa1377

Szerintem is!!

4 éve

KoczeKlaudia

Ugyan az! Vagyis en is ugy tudom ! Szabo mate

2 éve

Tutika91

Ja

2 éve

SzJutka

Szerintem is, én is ugyan ebbe a hibába estem.

1 éve

BodzaTrk

És?Gond volt azzal?

4 éve

MagdiPrigy

A gyerek vizet iszik

2 éve

Adam95504

Duo légyszi fogadd el

5 hónapja

Adam95504

Nyugi hujjeséget irtam

5 hónapja

JozefNovak2

Mièrt kell a drink utàn az "s"?

2 hete
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.