"The child drinks water."

Fordítás:A gyerek vizet iszik.

2/9/2014, 4:41:44 PM

10 hozzászólás


szabmt

Most én nem tudok magyarul? Mert szerintem a gyerek és a gyermek úgyan azt jelenti

2/9/2014, 4:41:44 PM

Melissa1377

Szerintem is!!

2/26/2014, 6:13:24 PM

KoczeKlaudia

Ugyan az! Vagyis en is ugy tudom ! Szabo mate

5/17/2016, 2:45:09 PM

Tutika91

Ja

5/4/2016, 4:57:26 AM

SzJutka

Szerintem is, én is ugyan ebbe a hibába estem.

7/15/2017, 3:26:29 PM

BodzaTrk

És?Gond volt azzal?

10/23/2014, 8:01:40 PM

MagdiPrigy

A gyerek vizet iszik

7/11/2016, 8:21:52 PM

Adam95504

Duo légyszi fogadd el

8/19/2018, 3:06:47 PM

Adam95504

Nyugi hujjeséget irtam

8/19/2018, 3:08:50 PM

JozefNovak2

Mièrt kell a drink utàn az "s"?

1/30/2019, 9:51:41 PM
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.