Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"A boy"

Çeviri:Bir oğlan

4 yıl önce

6 Yorum
Tartışma kilitli.


HelinAtar

Oglan kucuk cocuklar ergenler icin kullanilir erkekler icinde kullanilir. Man genellikle yasi buyuk adamlar icin kullanilir

4 yıl önce

FSMSK

boy kelimesinin "adam, oglan, çocuk" anlamlarınında oldugunu saniyordum?

4 yıl önce

Dogukantopcu

Ben adam yazdım yanlış dedi.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır boy oğlan/erkek çocuğu demek. hiç oğlanla adam aynı şey olur mu

4 yıl önce

HelinAtar

Adam zaten buyuk erkekler icin kullaniliyor

4 yıl önce

Dogukantopcu

tamam teşekkürler

4 yıl önce