"A boy"

Çeviri:Bir oğlan

February 9, 2014

6 Yorum
Tartışma kilitli.


HelinAtar

Oglan kucuk cocuklar ergenler icin kullanilir erkekler icinde kullanilir. Man genellikle yasi buyuk adamlar icin kullanilir


FSMSK

boy kelimesinin "adam, oglan, çocuk" anlamlarınında oldugunu saniyordum?


Dogukantopcu

Ben adam yazdım yanlış dedi.


Selcen_Ozturk

hayır boy oğlan/erkek çocuğu demek. hiç oğlanla adam aynı şey olur mu


HelinAtar

Adam zaten buyuk erkekler icin kullaniliyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.