1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The studies"

"The studies"

Fordítás:A tanulmányok

February 9, 2014

7 hozzászólás


Angol20141208

nem fogadja el a helyes válaszomat és hibára sem lehet jelenteni:(


Harga

Talán ha bemásolnád a helyes válaszodat, tippelhetnénk, hogy miért nem fogadta el.


JanosGrenc

"dő sztári" többször meghallgatva is.


JanosGrenc

nem hallható többesszámnak !!! a stari


IzabellaSz2

Sajnos ennél a női hangnál ( is ) azokban az esetekben amikor még csak ki sem következtethető, hogy egyes- vagy többesszámról van szó, vagy annyira halk, hogy bár hányszor is hiába hallgatja meg az ember, vagy egyszerűen "elharapja". Mi - én tanuló - k vagyunk és még SAJNOS nem tudunk beszélni, csak szeretnénk!!!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.