"My sister loves me."

Fordítás:A nővérem szeret engem.

February 9, 2014

10 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

Bandeeto84

a szülő csak "like" a gyermekét, a testvér meg "love"? :)

February 18, 2014

JKF1

a lánytestvér miért nem jó? húg vagy nővér esetén kellene a younger vagy az elder a sister elé?!

February 9, 2014

SmuelSoma

Jó a lánytestvér, de ha ki akarod hangsúlyozni, akkor használhatod a younger, vagy az elder szót is.

June 18, 2018

Riri401

Az a mondat,hogy:a testvérem szeret miért nem jó???

January 1, 2015

BettinaBud

Mert a brother az fiu testver (altalaban batyjnak forditjuk) a sister meg lanytestver (forsitasban nover)

July 22, 2015

jankuci12

A sister miért nem lehet húg??

October 25, 2015

PaAdam1121

a húg az a younger sister a nővér az pedig older sister de ha sister van akkor elméletben az is jó hogy testvér és az is hogy lány testvér

December 20, 2016

FanniPinter

Mert a testverem az a siblings mikor nem mondod meg a nemet.

December 1, 2015

SmuelSoma

Mert a testvér jelentése "sibling". Ez formális, amikor nem jelzed, hogy fiú, vagy lány testvérről van szó. Do you have a sibling? Van testvéred? Nem érdekel, hogy fiú, vagy lány, csak az, hogy van e testvéred.

June 18, 2018

Petiatti

Ezt írta. "a nővérem szeret engem". Nem fogadta el. Ezután kiírta a helyes választ ami ugyan ez volt. :D

September 29, 2017
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.