1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They come in March for a vis…

"They come in March for a visit."

Çeviri:Onlar martta ziyarete gelecekler.

February 9, 2014

8 Yorum

Konu önem sırasına göre

korbagov

"They come" genis zamani anlatmak icin kullanilmiyor mu? "Gelecekler" icin "they will come" ya da "they are going to come" kullanmamiz gerekmiyor mu?

March 17, 2014

najaftom

Benim de sorum ayni melekuzun'in sorusudur, bize yardim eden var mi?

April 10, 2014

Viforvendetta

Programlı gelecek zaman cümlelerini geniş zamanda söylüyoruz.
"the bus leaves at nine o clock" = "otobüs dokuzda kalkacak"

June 20, 2014

Ozicancan

Arkadaşların dediği yanlış mı peki

August 18, 2014

Viforvendetta

değil ama kullanıma bakmak lazım.
the bus is going to leave at nine o clock demiyorlar. genelde

August 18, 2014

diyet

onlar martta bir ziyaret için gelirler yanlışmı

February 14, 2014

Mefase

Bence bu cümle onlar mart ayında ziyaret gelirler şeklinde olmalıdır

November 24, 2014

CNEYTAHMET

"They come " gelirler, " They will come " gelecekler..Burada teknik bir zamanlama hatasi olmus.Duyurulur..

January 23, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.