Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"You have walked for a long time."

Çeviri:Sen uzun süre yürüdün.

4 yıl önce

12 Yorum


ebagci

"Uzun bir süre yürüdün." nasıl yanlış anlamadım.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bu alternatif eksik olmus. ama buradan eksiklikleri yazmıyoruz, sadece bir şey tartışmak istediğimizde yazıyoruz. eksikleri tamamlayabilmemize yardımcı olmak için "Problem Rapor Et" butonunu kullanıyoruz. İyi dersler!

comment/1416077

4 yıl önce

earpaci

Cumledeki for un ne anlami var. Boyunca degil mi?

3 yıl önce

unsalcibram

walk for=yürümek

3 yıl önce

ibrahimcan1838

dır dir

11 ay önce

ibrahimcan1838

uzun zamandır dan kullanılıyor

11 ay önce

kablll

Uzun zamandır yürüyorum olmaz mı? Bir süre önce yürümeye başladım ve hala yürüyorum

4 yıl önce

brtgtrn

Sizin dediğiniz '' I have been walking for a long time '' olması lazım.

4 yıl önce

savasxxx

"Sen uzun zamandır yurudun" bunu raporladim. "For" dir anlami katmiyormuydu

3 yıl önce

ibrahimcan1838

aynn

11 ay önce

zomanski

sen uzun bir süre için yürüdün

2 yıl önce

kampara53
kampara53

uzun zamandır yürümektesin niye kabul edilmiyor

1 yıl önce