1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Das sind die freien Männer."

"Das sind die freien Männer."

Çeviri:Bunlar serbest erkekler.

September 10, 2016

9 Yorum


irfan73267

"Die" kullandığında bu erkeklerin belli olduğunu ifade ediyor. Yani söyleyen kişi ve söylenen kişi bu erkeklerin hangi erkekler olduğunu biliyor. Örneğin; orada duran erkekler, burada oturan erkekler ya da ismen tanıdıkları erkekler...


unutmaz

Bundan önceki örneklerin hiçbirinde die artikelini kullanmıyordu. Neden burada kullanmış. Ve kullanmasak ne olurdu. Bu konuda çok sıkıntım var


humetin

Bunlar bekar erkekler.


ErhanGkmen

Ben de bu cumlede ne demek istiyor diyordum


humetin

1.Ich habe frei :

2.Ich bin frei :


EmreKocapi1

Das sind die Männer freien.


SteffiBookworm

die freien Männer


KorayCambu

Bütün sesleri yutuyor bu seslendirmeciler. Değiştirin artık.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.